Apuanne kaipaan elokuva asiassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Eli osaisiko joku tällä palstalla neuvoa mistä kannattaisi etsiä/kysellä vanhojen elokuvien perään?
Etsinnässä yksi kotimainen elokuva jota ei tietääkseni myydä missään tai ainakaan itse en etsinnöistä huolimatta ole löytänyt.
Elokuva olisi aivan mahtava löytää mutta en osaa ilmeisesti etsiä oikeista paikoista. Kyseessä vuoden 1983 elokuva.

[QUOTE="vierailija";28377281]Siinä käsityksessä olen että on joskus kauan sitten tv:ssä esitetty, ihan varma en ole.
Leffan nimi kolme miestä.[/QUOTE]

Mahtaisiko yleltä saada jotakin tietoa asiasta.?

Kyseistä elokuvaa tuskin kovin monikaan tietää. Ja tosiaan verkkossa oon tonkinut jo lukemattomat paikat läpi tuloksetta.
Elokuvalla olisi aivan mahtava yllättää eräs tuttava jonka tietäisin ratkeavan liitoksistaan saadessaan tämän hyppysiinsä :) Hän myös vuosia etsinyt kyseistä leffaa.

Minä kysyisin kirjaston neuvonnasta. He voivat hyvinkin pystyä leffan metsästämään jos siitä jossain on tallenne. Inari kaupunkinkirjaston kokoelmissa näkyy olevan DVD-levy leffasta, mutta se on tilassa "Hankinnassa" ja huomautuksena on, että vain Inarin kunnan omaan käyttöön. Mene omaan lähikirjastoosi ja pyydä selvittämään, onko leffaa mahdollista Inarista mitenkään saada.

Tai voisit kysyä KAVAsta: http://www.kava.fi/kava-palvelee

Yhteistyössä