Apuja aloittelijalle! Mitä tapahtuu kun Huutiskohde sulkeutuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittelija"

Vieras
Mä oon myyjä ja yksi mun kohteistani on poikinut huudon. HV:tä ei ole, eli kun kohde sulkeutuu, kuka saa kenenkin tiedot? Ottaako ostaja yhteyttä myyjään vai toisin päin?

Molemmat saa tiedon.
Voit ottaa yhteyttä myyjänä, ilmoittaa tilinumeroa / kysyä milloin sopii nouto. Tai sitten ostaja ottaa yhteyttä, kummin vain. Mitään sääntöä siinä ei tietääkseni ole.

Sinä myyjänä saat meklarilta viestin, jossa sanotaan, että ostajalle on lähetetty yhteystietosi, mutta voit halutessasi itsekin ottaa yhteyttä (silloin se kannattaakin, jos et käytä vakioviestiä, jossa esim. tilinumero valmiiksi). Ostaja saa viestin, jossa häntä kehoitetaan pikaisesti ottamaan sinuun yhteyttä sopiakseen asioista.

Yhteyttä ottaa se joka ekana kerkee..joko ostajana kyselen itse tilinumeroa, jos sitä ei viestissä tule tai myyjänä tyrkytän tilinumeroa ja kiitän huudosta :)

Kiitos! Mä en tajua, miksi Huutis saa mut ihan jäähän, vaikka muilla nettikirppareilla myyn tavaraa mennen tullen. Ei se nyt niiiiiin monimutkainen kauppapaikka voi olla, mutta eka kerta tekee vähän araksi:)

Yhteistyössä