Apuja,apuja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silja

Vieras
Sori hämäävä otsikko,mut haluun nopeesti vastauksia :D

Eli siis,mä oon ettiny kuopukselle Reimatecin larix mallista haalari kauan ja mun on pakko siis saada se :saint:

tyttö on nyt 78cm pitkä,oisin halunnut 92cm mutta en löydä sellasta mistään :kieh: nyt bongasin sellasen haalarin kokoa 86cm.. Mutta,mutta.. Onks se liian pieni jo keväällä tai syksyllä? Tuo kuopus on muutenkin aika kirppu ja nyt käytetään vaate kokoa 74/80cm.

Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen :flower:

No oman kokemuksen mukaan ei voi olla pieni vielä syksylläkään, jos noin pajon kasvun varaa.
Missään nimessä et voisi isompaakaan ostaa. Vaikkakin kesällä monesti kasvu vähän nopeampaa. Itse ostaisin noilla tiedoilla juuri tuon kokoisen.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No oman kokemuksen mukaan ei voi olla pieni vielä syksylläkään, jos noin pajon kasvun varaa.
Missään nimessä et voisi isompaakaan ostaa. Vaikkakin kesällä monesti kasvu vähän nopeampaa. Itse ostaisin noilla tiedoilla juuri tuon kokoisen.

Oi,kiitos vastauksesta :) Mä siis ostan kokoa 86cm!

Osta ihmeessä. uskon, että pieni hukkuisi syksyllä 92cm haalariin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja silja:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Oi,kiitos vastauksesta :) Mä siis ostan kokoa 86cm!

Yhteistyössä