Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Meitä 2+3, ruokaan menee kuussa 350? ja kauppaan kokonaisuudessa 550?, sisältäen siis pesuaineet, vaipat jne.
Ja kaikki ateriat syödään kotona.
tohon ku pystyis! :flower: missä kaupassa te käytte? me käydään yleensä prismassa ja meidän 5henkisen perheen ruokalasku kuukaudelta on aika pitkälti sen 800e :ashamed: oon nyt kyllä viimeaikoina ajatellu, että vois ehkä vaihtaa kauppaa, käytiinkin esim viimeviikolla ostamassa viikon ruokatarpeet lidlistä ja maksoi 58e, olin tosi yllättyny =) eihän siellä ehkä valikoima ole niin laaja, mutta ehkä sen takia loppusummakin pysyi suht kohtuudessa

ihan kelpo ruokaa on syöty tämäkin viikko vaikka eri kaupassa käytiinkin
Prismassa ja S-marketissa käydään.
Mä ostan lihat 99,9% tarjouksesta ja leivätkin lähes pelkästään tarjouksesta. Eineksiä ei osteta lähestulkoot ikinä ja tehdään paljon ruokaa alusta saakka itse.
Lisäksi olen tutkiskellut tarkasti hintoja ja kahdesta täysin vastaavasta tuotteesta valitsen edullisemman...esim Extran vehnäjauhot on tyli puolta halvemmat, kuin Sunnuntain, enkä ole niissä mitään eroa huomannut
Meillä meni kauppaan ennen 700?/kk mutta helmikuussa tein sellaisen "penninvenytysoperaation" ja nyt kauppaan menee tosiaan 150? kuussa vähemmän
Kuules, Sunnuntai ei oo mikään oma merkkinsä, vaan se kuuluu Raision suureen tuoteperheeseen. Mää oon Raisiolla töissä, että tiiän noista asioista.
Meillä menee kahen aikusen ja viien lapsen perheessä n. 400 ? kuukaudessa ruokaan. Tosin saahaan vähä helpotust, kun mää saan välil töist esimerkiks just noit Sunnuntai -jauhoi ja Keiju -margariinei ym.
Mut sitä mää en kyl ymmärrä, et kuinka voi viien hengen perhees mennä 800 ? kuus ruokaan, ku meil seittemän hengen perhees menee puolet vähempi..