Apuja ja ehdotuksia tarvitaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhjäpää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhjäpää

Vieras
Miehen kanssa olisi taas vapaa vk:nloppu,kun lapset menevät isälleen ja pitäisi keksiä jotain kivaa tekemistä,olen jo monen monta vk:nloppua halunnut tehdä jotain spesiaalia miehen kanssa,mutta en keksi eikä miehenikään keksi mitään mitä voisi tehdä,ollaako oikeesti niin mielikuvitusköyhiä?

Pieniä "estoja" on tekemiselle,eli olen raskaana niin ei mitään juhlimista voi harrastaa,kylpylään mua ei saa,keilaaminen eikä leffateatterissa istuminen käy selälle.olen tässä muutamana vk:nloppuna miettiny josko varais vaan hotellihuoneen jostain ja menisi sinne,mutta ei siinäkään oikein ole mitään järkeä vaan huviksee maksaa siitä että kökötetään hotellihuoneessa ja sitten se olisi siinä.ulkona syömme jokatoinen vk:nloppu ainakin kerran jotenka sekään ei hirveen spesiaalia olisi.

ehdotuksia siis nyt tosiaan tarvitaan ja niin pk-seudulla asutaan ja sen verta vielä että mitkään museot tai kulttuurijutskat ei ole meidän mieleen.

kiitos kaunis jo etukäteen!

Alkuperäinen kirjoittaja JOO:
KOTONA. ENSIN KYLPY,SITTEN KYNTTILÄVALOSSA ILLALLINEN,SITTEN LEFFA HERKKUINEEN,SELKÄHIERONTAA,MONOPOLIA JA MAATA SITTEN KUN HUVITTAA..

Ai että mies "rentoutuu" hieromalla vaimoa vai toisinpäin? Tooooosi kivaa!

Yhteistyössä