Apuja kaivataan. Poika on "sisäsiisti" jos on alasti. Mutta kun housut niin pissii niihin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cukkis

Vieras
Näin siis. Poika on kohta 2,5vee.... hoitaa itse vessa asiat kun on nakuna alaosa....leikkii ja touhuu ja kun hätä tulee menee vessaan ja osaa pidättääkin hetken aikaa jos ei ihan heti pääse.....ei ole pissinyt lattialle eikä kakkinut.

Mutat jos on pitkä tahansa housut jalassa niin antaa mennä pissat niihin sitten kyllä sanoo että pissahätä kun on pissa just tullu tai kakka.

Mutat jos on vaippa tuolla alla niin ei sano mitään on päivän tyytväisenä kunhan vaan vaihtaa vaippaa....

Nyt kun on kesä niin ajttelin että pidän mahdollisimman paljon ilman mitään housuja ja ja jos tarttee niin sitten shortsit jalkaan.....mutat vaippa akoitan vaan jättää pois.

Harmittaa vaan....miksei voi sanoa housut jalassikin niin hienosti vessa hätäänsä kun nakuna hoitaa.,..

Tuntuisko ne housut vaipalta, niin antaa sit asioiden tulla niihin. Ja kun ne tuntuu ikävämmälle kuni vaippa, niin hän sanoo siitä? En tiedä, mutta tuli mieleen. Eli aika ja Lämmin Kesä voi auttaa ;)

Tuntuisko ne housut vaipalta, niin antaa sit asioiden tulla niihin. Ja kun ne tuntuu ikävämmälle kuni vaippa, niin hän sanoo siitä? En tiedä, mutta tuli mieleen. Eli aika ja Lämmin Kesä voi auttaa ;)

Meillä oli sama juttu. Sitten se vaihtui niin, että pissa menee pönttöön, mutta kaikki kakat äheltää jossain piilossa pikkuhousuun??? En osaa sanoa siihen juuta enkä jaata, kun pelkään, että saa traumat eikä taatusti enää tee ikinä pönttöön... Joten vinkkejä tännekin.

Ap:lle. Meillä alkoi pisut mennä oikeeseen osoitteeseen, kun kantoi aina potalle/pöntölle säännöllisin väliajoin kuten mm. tunnin/parin välein. Kannusti lasta itse riisumaan housut ja vähän avitti vaan.

Ei enää tule pissavahinkoja, mutta tää tahallaan housuun kakkaaminen pitäisi saada pois. Minusta kakkaa tahallaan housuun. Katos pääsee suihkuun oli uniaika tai ei...

Meillä samanikäinen tyttö ja oli myös hetken aikaa tuo vaihe että nakuna hoiti potalla käynnit hyvin ja ihan itse,mutta jos housut tai vaippa oli,niin teki sinne. Tosin meni ohi äkkiä,varmaan muutamassa viikossa. Nyt menty hienosti päiväkuivana useampi viikko ja housut pysyy kuivana päiväunienkin ajan ja käy reippaasti potalla tai pyytää vessaan =) Muistaakseni esikoisella oli sama homma ja juoksenteli kotona pitkään nakuna sen takia ja meni myös ajan kanssa itsestään ohi se vaihe..

harmittaa vaan kun pitää kysellä kokoajan pissa hätäänsä jne....kun kuitenkin osaisi hoitaa asian itsekkin. Kun meinaa hermostua sitten....kun kokoajan juoksuttaa toista vessassa....ja sitetn ei tulekkaan pissaa.....mutta kaippa se aika vaan kasvattaa....

en olisi yhtään turhaututunut jos ei osaisi mitenkään päin tätä homma itsenäisesti...mutta kun osaa kuitenkin.....

mulla 2v poika ja meil oli tuos keväällä tota ihan samaa. meillä autto asiaan vaa muistuttelu, siis tyyliin tietyn ajoin välein muistutin potasta. ennää ei oo housuvahinkoja vähää aikaa tullu. kyllä se siitä ajan kanssa :)

Yhteistyössä