apuja kaivataan! vaahtokarkkitaikinasta kyse...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
Ajattelin tehdä hyydykekakun päälle vaahtokarkkitaikinasta hello kittyn. Onko kokemusta miten onnistuis ja voiko tehdä hyydykekakun päälle vai vaan tavallisen kakun? En oo muutenkaan hyvä leipomaan joten kaikki ohjeet, vinkit tervetulleita!

Mä en oo kokeillut hyydykekakun päälle, mutta muistan joskus lukeneeni, että se on jotenkin kosteudelle arka, joten hyydykekakki voi olla riski? Ja että se pitää laittaa tavallisenkin kakun päälle jo vuorokautta ennen että näkee kutistuuko. Olen pari kertaa tehnyt tytön synttärikakkuun tuollaisen.

Mikään asiantuntija tässä en kyllä ole.

Voi ei :/ Jos sen laittais just ennen tarjoilua niin ei ehtis kostua liikaa, eikä ehtis kutistua... Miks mä en koskaan tee mitään ajoissa :( Juhlat siis jo huomenna. Tulee kiire tehdä sitä vaahtokarkkitaikinaakin, ei tiedä onnistuuko sekään...

No siinähän se onkin, kun on kananmuna-allergia niin noi hyydykekakut on ollu tosi käteviä. Oon nyt tehnytkin sen kakun :) Ei meille oo huomenna tulossa kun isovanhemmat eikä tyttö edes onneksi tiedä mun suunnitelmia, niin ei oo kauheeta jos ei onnistukaan. Tein kyllä äsken sitä vaahtokarkkitaikinaa varmuuden vuoksi.. Mahtokohan siinäkin mennä joku pieleen, kun ei tarttunu käsiin kauheesti ja tomusokeria meni vähemmän kun piti..?

kauli vaahtokarkkimassa ja leikkaa siitä hello kittyn kavot ja tee silmät ymym....laita se kakun päälle Juuri ennen tarjoilua! Tuskin se haittaa saa aikaseksi n 15 minuutissa minkä vieraat pöydässä istuvat :)

Yhteistyössä