N
no joo
Vieras
Ei ihme että pypylleröinen laihtuu jos syö noi vähän. Kuka tahansa laihtuisi tuolla elergiamäärällä. Sill aei oo karppauksen kans mitään tekemsitä. Ihan sama vaik söis silkkaa sokeria tuon verran.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ihme että pypylleröinen laihtuu jos syö noi vähän. Kuka tahansa laihtuisi tuolla elergiamäärällä. Sill aei oo karppauksen kans mitään tekemsitä. Ihan sama vaik söis silkkaa sokeria tuon verran.
Voi että kun saisin itseäni niskasta kiinni tämän karppauksen kanssa...
Mutta kun niin paljon ruoka-aineita joista en pidä... Esim tuo pekoni mitä kaikki karpit tuntuu syövän...
Ehdotelkaapas tälläselle nirppanokalle päivän parin karppiruuat....
Voi että kun saisin itseäni niskasta kiinni tämän karppauksen kanssa...
Mutta kun niin paljon ruoka-aineita joista en pidä... Esim tuo pekoni mitä kaikki karpit tuntuu syövän...
Ehdotelkaapas tälläselle nirppanokalle päivän parin karppiruuat....
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23451137:AiSulla taitaa mennä nyt jotain vähän hutiin. Tolle päivälle tuli hiilareita alle 20g, rasvaa tuli reilu 150g ja kaloreita oli 1800 paikkeilla. Että...
Kerroinko mä jossain kohtaa annosmäärät? En mielestäni. Eikä niitä myöskään kysytty, vaan kysyttiin, mitä mä oon syönyt päivän aikana.
Mietin ihan samaa. Aion elää karppiruokavaliolla loppuelämäni, mutta tuota dieettiä ei varmasti voi noudattaa vuosikausia.Tuosta Easy Dietistä. Tuleeko siinä helposti kilot sitten takaisin kun palaa normaaliruokavalioon?
Alkuperäinen kirjoittaja mä en vois;23439859:syödä noin harvoin! vaikka kuin söisin jotain makkaraa, niin kyllä mulla on nälkä 2-2,5 tunnin päästä taas. ei makkara kyllä pidä 3-4 tuntia nälkää.. no onneks ei ole pakko karpata![]()