apuja kiitos??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja waaka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

waaka

Aktiivinen jäsen
08.07.2008
2 200
0
36
Raisio
en tiä mikä mua vaivaa!! Menkat ei oo alkanu on nyt 18 päivää myöhässä, raskaana en ole 5 testiä tehny kaikki vahva miinus.
Tänään olin kaverin luona kylästelemässä kun ukko oli pojan kans toisaalla kylästelemässä, niin siellä alko närästään ihan sikana! Rintalastan lähistöstä puristi niinku ois sydärin saanu.Henkeä ahisti ja oksetti.
Pääsin kotiin niin oksensin valehtelematta 10 kertaa puolen tunnin sisällä, makasin vessan lattialla ja tuntu että kuolen. Pisti edelleen. henkeä ahisti jne. Sitte rintojen alle oli tullu sellane lievä pullistuma, painoin sitä hieman ja oksennus lensi kaaressa. Perään räjähti jumalaton röyhtäys joka sattu ihan sikana.. Nyt ei enää oo oksettanu, ainoastaan vähän huono olo.. ei juma.. :kieh: olen taas kaikki vaivainen.

MUM84:

en minä tiiä. siis närästi niin sikana, enkä saanu henkeä kunnolla. Ja se kipu säteili yläselkään oikealle puolen ja koski myös lapaluuhun ku makoili selällään tuntu niinku ois selkä ollu tulessa! Tämmöne o ollu kerran elämässä mutta ilman selkäkipuja.sillon olin syöny kasvis gratiinia, nyt en mitään..

löysin täältä vanhan keskustelu pätkän ja joku vei sanat suustani

" Juu, täällä yksi, joka synnyttänyt luomusti, juurihoito tehty ilman puudutusta, mutta sappikivikohtaus meinasi "tappaa". Alkoi sillä lailla, että aivan kuin rintsikoiden alanauha ois alkanu kiristää, sitten kipu siirtyi lapaluihin ja sydänalaan. Tuntui närästykseltä potenssiin miljoona. Sydän hakkasi hulluna ja tuntui kouristavalta. Luulin kuolevani kipuun, pian aloin jo toivoakin kuolemaa. Pahempaa kipua en ole koskaan kokenut. Ambulanssilla sairaalaan." <-- just näin mutten ole ambulanssia tilannu kuiteskaa.mielessä kävi.

Yhteistyössä