Apuja kirppis hinnoitteluun :) kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono hinnoittelemaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pyörää olen koettanut myydä netissä 20e mutta menestysettä. Eikö tuosta sitteristä enempää saa :O olin kyllä ajatellut että jokun 40e kun on yhdellä ollut ja täysin uuden veroinen?

[QUOTE="aapee";26191724]pyörää olen koettanut myydä netissä 20e mutta menestysettä. Eikö tuosta sitteristä enempää saa :O olin kyllä ajatellut että jokun 40e kun on yhdellä ollut ja täysin uuden veroinen?[/QUOTE]

Käytetty on käytetty näin se vaan on sitteri 10-15e ja pyörä 10e .
Olen huomannut että parhaan hinnan saa kun pistää kaupan seinälle ilmoituksen. Ihmiset ovat valmiita maksamaan pikkuisen enemmän kun vaivaakin on vähemmän.

Pyörässä riippuu kunto ja laatu. hinta siis voi olla mitä tahansa 10e ja 150euron välillä. Tosin 14" pyöriä ei taida laatumerkit valmistaa, joten menee tuonne toiseen päähän.

On tuolla ajettu mutta täysin ehjä, eli ei risaa satulaa ei hilseilevää maalia ym kosmeettista haittaa.
vuoden sillä ajeli mutta kai se niin on että ei siitäkään kannata 10e enempää pyytää.
No tiedän nyt vähän mitä laitan hinnaksi kun kirppikselle vien kamoja :)

Saa ihan varmasti! Nehän menee huutiksessa kuumille kiville.

No en todellakaan ala leikkimään minkään huutiksen kanssa :D
Se on ihan sama mitä kirjoitat siihen ilmoon, nouto posti ym niin aina joku huutaa ja ilmoittaa että laita se sillä ja sillä tavalla tai ottaa yhteyttä 2-3viikon päästä ja ilmoittaa kuinka on ostamassa mutta ei nyt rahaa ja lopulta tuote seisoo yhden 3kk turhaan nurkissani pyörimässä.
Joten,ei kiitos :D Vien kirppikselle

Esimerkiksi huutonetistä voi katsella hintoja, jos niistä olisi apua.
Vertailun vuoksi myin bumbon hintaan 24,- ja tavallisen sitterin hintaan 15,- (sen olin kyllä puunannut tosi siistiin kuntoon). Pyörän hinnasta en oikein osaa sanoa, ehkä 40,- vai onko mukana apurattaat tai työntöaisa?

[QUOTE="Äiti";26191825]Esimerkiksi huutonetistä voi katsella hintoja, jos niistä olisi apua.
Vertailun vuoksi myin bumbon hintaan 24,- ja tavallisen sitterin hintaan 15,- (sen olin kyllä puunannut tosi siistiin kuntoon). Pyörän hinnasta en oikein osaa sanoa, ehkä 40,- vai onko mukana apurattaat tai työntöaisa?[/QUOTE]

Apupyörät on mukana :)

itse vien tänään vuoden vanhan sitterin kirpparille myyntiin; tuollane: http://www.tinylove.com/Product/English/Gymini_Bouncer.html , ovh tais olla lähemmäs satasen. 20 euroo aattelin pistää hinnaksi. bumbosta pyytäisin 10 euroa. pyörästä pyytäsin 30 euroa.

[QUOTE="jenni";26191890]itse vien tänään vuoden vanhan sitterin kirpparille myyntiin; tuollane: TinyLove Gymini , ovh tais olla lähemmäs satasen. 20 euroo aattelin pistää hinnaksi. bumbosta pyytäisin 10 euroa. pyörästä pyytäsin 30 euroa.[/QUOTE]

Nää kuulostaisi ihan ok hinnoille. Itse myin kirpparilla Emman sitterin, siis sellaisen ihan perusmallin, vitosella. Mutta jos on jotain härpäkkeitä niin toki varmaan saa enemmän :) Muutenkin jos laittaa hinnat pikkasen alakanttiin niin ainakin siitä tavarasta pääsee tosi hyvin eroon.

Ihanaa :) naapurin mummon lapsenlapsi kävi kylässä ja näki kun samalla pakkasin autoon näitä kamoja. Osti siis tuon bumbon ja tämän http://reviews.fisher-price.com/6194/32833/reviews.htm?sort=rating&dir=asc ja sähkökäyttösen rintapumpun ja pupujussikat pinnasängynsuojan ja saman sarjan verhokatoksen tosi hyvään hintaan :D
Sain niistä yhteensä 50e siis vähän oon JIPPIII
Lupasi vielä nuo meidän sateenvarjorattaatkin ja turvakaukalon telakalla tulla katsomaan joku päivä kun saan ne varastosta :)
Siis olen niin onnellinen että sain ne heti myytyä ja sain rahaa muutamaan laskuun :)

Yhteistyössä