Apuja kirppishinnoitteluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meeri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"meeri"

Vieras
Oon menossa siis sellaiselle kirppikselle, missä myydään itse henk.koht. Apuja kaipailisin muutamiin hinnoitteluihin. Eli Disney sitteri lelukaarella, Viking gore-tex talvikengät kokoa 23 (melkein uudet, ei käytön jälkiä) ja Remu talvihaalari 74cm (laput kiinni). Itse olin vauvanvaatteille ajatellut seuraavia hintoja: bodyt kunnosta riippuen 0,50-1€, yöppärit 1-2€, velour/collari setit 3-4€. Onko hinnat ihan ok? En oo ennen kirppiksellä ollut myymässä jos kuulostaa kummalta nää mun kysymykset :D

Itse myin bodyt 0,20 - 0,50, yökkärit, potkuhousut 0,30-0,80 ja paidat 0,50-1 ja päivän aikana yli puolet oli jo menny. Kirppari siis itsepalvelu, eli en ole itse myymässä. Remun vk-haalari (uusi) 5e ja uudet kuomat 20e ja nämäkin menivät heti. En olekaan liikeellä rikastumistarkoituksessa vaan yritän välttää vaatteita joutumasta roskiin :)

Ap:n hinnat on oikein passelit.

Viikkareista voit pyytää 10€, luulis sillä menevän. Saatat saada enempikin, mutta kyllä 10€ hinnalla joku ne ostaa varmasti.

Remun halaria voit koittaa kaupitella puoleen hintaan ovh:sta, joskin saattaapi olla ettet sitä hintaa siitä saa. Harva ns. varaa 35€ rahaa kirppikselle pelkkää toppapukua varten ja useimmat lievevät jo toppavaatteet hankkineet. Eli se sun kannattanee myydä huutiksessa.

Sitteriä vois koittaa kaupitalle 10€ hinnalla.

Yhteistyössä