J
Jadda
Vieras
Mihin soittaisin ja kertoisin huoleni kun miehen 7v poika puhuu jatkuvasti itsemurhasta ja halusta kuolla?Musta se ei ole normaalia sitten mitenkään.Kertoja on jo useampi kun on sanonut että haluaa kuolla ja viimeisin oli tänään kun oltiin pihalla niin sanoi että menee tuonne meidän parvekkeelle ja hyppää sieltä auton konepellin päälle ja tekee itsemurhan?!Meillä siis omakoti talo kahdessa tasossa.Olen niin järkyttynyt enkä oikein tiedä mihin soittaisin tai olisko siitä mitään apua. Pojan vanhemmat on eronneet ja äiti ei halua että poika tapaisi isäänsä ja meidän uutta perhettä vaikka äidillä on myös uusi perhe jo olemassa.Poika on meillä aina joka toisen viikonlopun ja loma ajat.Mulla itsellä 3 ja 5v lapset ja ne ei ole koskana puhunut tuollaisia eikä kukaan lapsi muutenkaan mitä olen tuntenut.Musta tuo on niin huolestuttavaa kun toinen jo tuossa iässä puhuu tuollaisia mitä se on sitten kun on aikuinen?Mitä voisin tehdä ja mihin olla yhteydessä ja onko siitä mitää apua tai hyötyä kenellekkään?
Mies vain sanoo että kotona kun tilanne mikä on niin vähemmästäkin puhuu tuollaisia mutta kun minusta ei se ole normaalia siltikään puhua mitään tuollaista.
Mies vain sanoo että kotona kun tilanne mikä on niin vähemmästäkin puhuu tuollaisia mutta kun minusta ei se ole normaalia siltikään puhua mitään tuollaista.