apuja millä hieman kouluttaa miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
millä näpäyttää miestä tuntuvasti, kun ei ole tullut yöksi kotiin, eikä soittanut/tekstannut itsestään mitään.

99 % varmuudella ryypännyt kavereidensa kanssa koko yön ja jäänyt mökille. En siis epäile mitään pettämistouhuja, että kommentit "jätä se" voi unohtaa. Mutta 3 kertaa kysyin onko tulossa yöksi kotiin ja jo hermostui ja sanoi että johan mä sanoin et tuun ja näin kävi kuitenkin, niin olis kyllä joku sanktio paikallaan, vai?

Lähe pois kotoota ennen ku se tulee. Sit ku se soittaa kysyäkseen missä oot ni älä vastaa.. Meet vaan illalla muina miehinä kotiin ja oot ni ku ei mitää olis ollu.. : )

no joo..... olishan tuo juoppolalli voinu edes ilmottaa ettei tulekaan kotiin. En yhtään ymmärrä, miten jotkut miehet ryyppäävät koko yön!!!! Mun ukko ei onneks tee koskaan sellasta, se tietää rajansa ja osaa lopettaa joka ikinen kerta hyvissä ajoin :)

Mutta keksi nyt jotain nasevaa sille sanottavaksi tai älä puhu mitään ja odota mitä mies selittää.

Mä oon sen sata kertaa koittanu toitottaa että kun puhelin on niin käyttää sitä, ei luulis maksavan vaivaa edes laittaa tekstari. Mutta ei....

En haluis pitää mykkäkoulua, koska sitä tarvis pitää sit tositosi kauan ennenkun siitä ois mitään hyötyä, ja olen sellasessa tosi huono. Tota kotoota poislähtemistäkin mietin, mut tuntuu et sekin ois vaan palvelus kun ei tarvi kohdata kiukkusta akkaa krapuloissaan vaan sais olla rauhassa ja kahden pienen lapsen kanssa lähteminen yöksi pois ei oo niin helppo homma.

Tosiaan kun keksis jonkun tavan näpäyttää, että menis sen puupään kaaliin jotain...

Lopeta se miehen koulutus heti alkuunsa.Eikös se ole parempi et mies tulee seuraavana päivänä krapulaa viettämään kotiin eikä yöllä rymyä kännissä.Lähde ite vaikka ukkos krapula päivänä viettää lasten kanssa laatu aikaa äläkä tahallaan polta krapulaisen miehen hermoja eli tee se palvelus niin miehes voi olla ilosesti yllätyny.kun ilmeisesti oot aikasemmin vaan ärsyttänyt krapulaista miestäs.Oole joskus itekin yö pois kotoa jos se kosto parantaa oloasi;)

Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:
"Kouluttaa", "näpäyttää", voi vittu näitä "parisuhteita"...

Täytyy sanoa että elämä ( = parisuhde ) helpottui aika paljon kun lopetin vittumaisena akkana olemisen :snotty: :whistle: B)
Suosittelen muillekin :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:

Täytyy sanoa että elämä ( = parisuhde ) helpottui aika paljon kun lopetin vittumaisena akkana olemisen :snotty: :whistle: B)

No minä en niinkään näkisi sitä vittuiluna kun oletan että sovitusta pidetään kiinni.
Jos jäädään mitään ilmoittamatta yöksi ties minne, niin harvapa sitä sivuuttaa tuon asian pelkästään olkia kohauttamalla.
Tai ehkä mä vaan olen niin vanha pieru, että mun mielestä parisuhde ei perustu valehteluun ja turhiin lupauksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

No minä en niinkään näkisi sitä vittuiluna kun oletan että sovitusta pidetään kiinni.
Jos jäädään mitään ilmoittamatta yöksi ties minne, niin harvapa sitä sivuuttaa tuon asian pelkästään olkia kohauttamalla.
Tai ehkä mä vaan olen niin vanha pieru, että mun mielestä parisuhde ei perustu valehteluun ja turhiin lupauksiin.

Eihän kukaan sellaista ole väittänytkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

En kai mä tarkoittanut sitä että pitää sivuuttaa asia kokonaan. Voi siitä ( ja kannattaa ) puhua myöhemminkin.
Mitä hyötyä on siitäkään että tarkoituksella haluaa näpäyttää toista?

Mä ainakin huomasin sen että kun mä itse halusin muutosta ja muutin omaa käytöstäni, niin pikkuhiljaa mieskin muuttui ja lopetti ääliömäisyydet
:snotty:

"Kouluttaa" tuskin aikuista ihmistä voi, tosin ei kyllä lastakaan sekin on kasvattamista. Itse voisin myös tehdä sen että lähtisin itsekin ehkä päiväksi/vuorokaudeksi ilmoittamatta minne ja koska palaan. Selitykseksi mies saisi sen että itsekin teit noin ja toivoisin että vastedes asioista voidaan sopia etukäteen ja ainnakin ilmoitella jos tulee suunnitelmiin muutoksia. Krapulaiselle miehelle tuskin kannattaa ottaa koko asiaa esille.

Yhteistyössä