apuja..miten "se" niinkö tapahtuu? hävettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ykkönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ykkönen:
oon kyl halukas kokeilemaan, kun mieski on nykyään, ku tulisilla hiilillä, kun menin lupaamaan sille, et eiköhän sitä ennen juhannusta vois vähän... aika jännää kyl..

mies osaa ja sä opit siltä.

Molempien täytyy haluta samaan aikaan.Pikku hiljaa.Ensin hyväilette toisianna,kyyllä se oikea tunne sieltä sitten tulee!Harjoitus tekee mestarin (ekhä) sanotaan.
Tsemppiä!!

Mä oon kyllä samaa mieltä jos ei uskalla puhua asioista oikeilla nimillä, niin sitten ei kyllä ole valmis siihen itse toimintaan. Eli mietis nyt erittäin tarkkaan oletko valmis naimaan, nussimaan, rakastelemaan ja mitä muita nimiä nyt onkaan. Nunnuttelu on aika hauska sana... :laugh:

Yks opettaja on sanonut, että ihminen joka ei kehtaa ostaa kortsuja ei ole valmis seksiin. Olen kyllä samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
heti??Jotkut antaa 15v ja toiset päälle 20v.So what??

Ei sillä iällä olekaan merkitystä. Seksielämä aloitetaan silloin kun itsestä siltä tuntuu. Jos epäröi, niin parempi vielä odottaa. Eikä saa antaa toisen painostaa.

kiitti nuista linkeistä..kävin lukemas niitä..eiköhän se siitä.. täytyy vaan rohkasta oma mieli. onko teitä alkanu ikinä naurattaan hulluna kesken kaiken?? vastatkaa, pliis..

kiitti nuista linkeistä..kävin lukemas niitä..eiköhän se siitä.. täytyy vaan rohkasta oma mieli. onko teitä alkanu ikinä naurattaan hulluna kesken kaiken?? vastatkaa, pliis..
O, ja nauruttaa aina siinä välilläkin.

on se mies tosi ymmärtäväinen silleen, mut mietin vaan, et jos yhtäkkiä kesken kaiken tuleekin semmonen olo, ettei haluakaan.. pitää se kokeilla kuitenkin..

Sitten vain lopettaa kesken jos siltä tuntuu!!Ei saa väkisin yrittää!

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
O, ja nauruttaa aina siinä välilläkin.

Ei se nyt NIIN vakavaa ole, ettei aina välistä sais nauraa jos alkaa naurattaa :laugh: Kyllä sitä kaikkee on sattunut...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Yks opettaja on sanonut, että ihminen joka ei kehtaa ostaa kortsuja ei ole valmis seksiin. Olen kyllä samaa mieltä.

Mie en kehtaa vieläkään, ja mul on toinen pulla tulossa uunissa jo.... :ashamed: Voisin sanoo miehelle illal et mie en enää voi antaa sille ku en ole valmis... :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä