H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ykkönen:oon jo 20 vee
Alkuperäinen kirjoittaja ykkönen:oon kyl halukas kokeilemaan, kun mieski on nykyään, ku tulisilla hiilillä, kun menin lupaamaan sille, et eiköhän sitä ennen juhannusta vois vähän... aika jännää kyl..
Alkuperäinen kirjoittaja ykkönen:ois niinku ihan eka kerta, siks vähän mietin täs..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:heti??Jotkut antaa 15v ja toiset päälle 20v.So what??
O, ja nauruttaa aina siinä välilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja ykkönen:kiitti nuista linkeistä..kävin lukemas niitä..eiköhän se siitä.. täytyy vaan rohkasta oma mieli. onko teitä alkanu ikinä naurattaan hulluna kesken kaiken?? vastatkaa, pliis..
Alkuperäinen kirjoittaja ykkönen:on se mies tosi ymmärtäväinen silleen, mut mietin vaan, et jos yhtäkkiä kesken kaiken tuleekin semmonen olo, ettei haluakaan.. pitää se kokeilla kuitenkin..
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:O, ja nauruttaa aina siinä välilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja ykkönen:kiitti nuista linkeistä..kävin lukemas niitä..eiköhän se siitä.. täytyy vaan rohkasta oma mieli. onko teitä alkanu ikinä naurattaan hulluna kesken kaiken?? vastatkaa, pliis..
Alkuperäinen kirjoittaja ykkönen:nyt se sitten eilen tapahtui.. olikin aika nannaa(;
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Yks opettaja on sanonut, että ihminen joka ei kehtaa ostaa kortsuja ei ole valmis seksiin. Olen kyllä samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vihje:Eiku kuule kannattaa mennä ekaks naimisiin ennenku sänkyhommiin ryhtyy. Semmoisiakin kummajaisia löytyy.