Apuja pojan nimen valintaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juniper
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juniper

Vieras
Meillä nimiäiset lähenee, mutta pojan nimestä on vielä vähän epävarmuutta..tai ehkä enemmän kuin vähän koska mieli muuttuu näemmä joka päivä :)

Olen ehdottomasti sitä mieltä että pojasta tulee Anton tai Nooa. Kumpi parempi ja miksi?

Alunperin nimi olisi ollut Anton Milko Tapio, mutta tuo Nooa houkuttelee kovasti myös. Nooa Milko Tapio?

Myös toista nimeä saa ehdottaa uusiksi jos jotain vastaavaa on mielessä, mutta kolmas nimi on ja pysyy, sillä kulkee molempien suvussa :)

Mun vanhemmilla muksuilla (edellisestä liitosta) on kolme nimeä, itse tykkään että etunimiä on enemmän kuin kaksi.

Milko on itseasiassa nimi, joka on yhdellä tuttavallani jota en ole nähnyt nyt vuosiin, olen tykäänyt nimestä aina ja koska se muistuttaa muksun isän etunimeä kovasti niin sillä se on tuossa pyörinyt.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
molemmat kivoja nimiä jos ei häiritse Nooan arkki assosiaatiot.

Ei häiritse :) Kaikista nimistä nykyään tulee joku henkilö mieleen ja Käsittääkseni lähes kaikki kotimaiset etunimet on jotain raamatullisia väännöksiä. Oma nimeni tarkoittaa hepreaksi Jahve on armollinen :D

Yllättävää että monesta Nooa sopii noihin muihin nimiin paremmin kun itse ajattelin, että Anton sopisi paremmin :D
Nooan puolella näyttää pisteet kallistuvan selkeästi, ainakin toistaiseksi :)

Yhteistyössä