Apuja, rattaista... Kuka osais kertoa mitä mä tarkoitan...? :D

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Lidlin mainoksessa oli semmoset kolmipyöräiset matkarattaat... Oliko niissä joku seisomateline (ns.jalansijat) kiinteenä, vai näyttikö vaan...?

edit... Voisko joku nyt kertoa, missä rattaissa ylipäänsä on semmoset jalansijat...?

08_14604_b.jpg

Lastenrattaat Babideal

* siniset tai punaiset
* 3-pyöräiset rattaat kääntyvällä etupyörällä
* automaattinen ohjausjärjestelmä
* 12" alumiinipyörät joissa pikalukitus ja ilmarenkaat
* pinnat yksittäin säädettävissä
* irroitettava, kaksioisainen kuomu, jossa kaksi taskua, kännykkätasku ja läpinäkyvä ikkuna
* jousitus kaikissa pyörissä
* korkeudeltaan säädettävissä varsi (84-107 cm)
* suuri ostokori
* portaaton selkänojan säätö
* kestävä jalkatuki
* säädettävä turvavyöjärjestelmä
* heijastimet edessä ja takana
* 2 vuoden takuu
* väh. 2 kpl/myymälä

179,90e*

* tuotetta rajoitettu erä

http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c.o.20080414.p.Lastenrattaat_Babideal

Mut ei noista selvinny... Siinä mainoksen kuvassa vaan näytti (siis eri kuva mitä tossa), että siinä ois ollut semmonen "seisomapaikka" toisellekin... Mä halusin semmoset jostain - en seisomalautaa, mutta semmoset jalansijat... Tiiättekö?

Alkuperäinen kirjoittaja Tuliko kakka:
Mut ei noista selvinny... Siinä mainoksen kuvassa vaan näytti (siis eri kuva mitä tossa), että siinä ois ollut semmonen "seisomapaikka" toisellekin... Mä halusin semmoset jostain - en seisomalautaa, mutta semmoset jalansijat... Tiiättekö?

Peg Peregon matkarattaissa olen nähnyt tuommoiset jalansijat.

Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:

Shelvä! Mä alan heti etsimään... :) ne ois vaan niin kätevät. Joku seisomalauta on ihan hanurista.

Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:

Shelvä! Mä alan heti etsimään... :) ne ois vaan niin kätevät. Joku seisomalauta on ihan hanurista.

Pliko%20P3%20FREE%20STYLE%20..jpg

Tässä on kuvaa niistä rattaista, mutta valitettavasti ne jalansijat ei tuolta takaa tässä kuvassa näy. Nämä rattaat menee tosi pieneen kasaan, mutta hintaa taitaa olla lähemmäs 300.

http://www.lastentarvikepikkuhurmuri.fi/tuotteet.php?pid=47

Tuossa linkki mistä saat tarkan tuotekuvauksen :)

Yhteistyössä