Apuja tietokoneen nopeuttamiseen?!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anneli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja anneli:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
oletko päivittänyt firefoxia kun vie noin paljon muistia uusin vie 52000

oon. jos on vaik farmville tai joku lasten peleistä, saattaa olla 400 000kt :|

no siinä tuntuu olevan jotain omituista

poistuuko kettu prosessilistasta kun suljet sen? onko asennettu lisäohjelmia kettuun?

poistuu. on siihen jotain tavallisia mistä se herjaa muuten. esim. pelit tarvii adobee. tälläsen ohjeen pongasin "Hyviä ideoita ja pikakokeena voi itse estää ylimääräisten ohjelmien käynnistymisen näin; Käynnistä -> Suorita -> kirjoita "msconfig" ja "käynnistys" välilehdeltä otat KAIKKI ruksit pois lukuunottamatta virustorjuntaa ja palomuuria" mut ei tuollakaan ollut kun 6 ja kaikki tärkeitä, mm. näytönohjain ja äänikortti.

poista firefox ja asenna uusin versio. myös selain voi mennä sekaisin.

oletko päivittänyt firefoxia kun vie noin paljon muistia uusin vie 52000

oon. jos on vaik farmville tai joku lasten peleistä, saattaa olla 400 000kt :|

no siinä tuntuu olevan jotain omituista

poistuuko kettu prosessilistasta kun suljet sen? onko asennettu lisäohjelmia kettuun?

poistuu. on siihen jotain tavallisia mistä se herjaa muuten. esim. pelit tarvii adobee. tälläsen ohjeen pongasin "Hyviä ideoita ja pikakokeena voi itse estää ylimääräisten ohjelmien käynnistymisen näin; Käynnistä -> Suorita -> kirjoita "msconfig" ja "käynnistys" välilehdeltä otat KAIKKI ruksit pois lukuunottamatta virustorjuntaa ja palomuuria" mut ei tuollakaan ollut kun 6 ja kaikki tärkeitä, mm. näytönohjain ja äänikortti.

poista firefox ja asenna uusin versio. myös selain voi mennä sekaisin.

no en mä usko kun samanlailla toimii ie ja chrome.

toi skannaus menee edelleen päälle itellään mistä on kuva 4 sivulla. ohjelmissa semmosta ei ole.

spyspot vai?

4 sivulla on kuva. joku skanneri hyppäs ikkunaan kun ajoin spybotia. ja hyppäs toisenki kerran spybotin ajamisen jälkeen. toisessa kuvassa on löytynyt joku microsoft windows security center - antivirus? en ymmärrä :D