Apuja!! Tilasin vaatteita netistä mutta palautin. Lasku tuli silti everydayltä, mitä teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli tilasin pari lasten haalaria nettikaupasta ja valitsin maksutavaksi everydayn, koska vaikutti niin helpolta tavaslta maksaa että sai rauhassa ensin kokeilla. Jouduinkin palauttamaan ne kun olivat ihan liian isoja. Palautin normaalisti asiakaspalautuksena kuten ohjeet oli sen palautusoikeuden 14 vrk:n sisällä (viikon sisään palautin). Palautuksesta on nyt menny 1.5 viikkoa, mutta tänään tuli lasku jossa veloitetaan nimenomaan näitä haalareita, en koskaan ole kyseistä tapaa käyttänyt maksussa. Eikö myyjäliike mitenkään ilmoita everydaylle palautuksesta etteivät turhaan veloita. Vai mitä minun oikein pitää tehdä?? Auttakaa joku

Jätät maksamatta. Ne laskut ja niiden korjaukset kirjautuu aina viiveellä ohjelmiin. Kyllä ne tuossa lähiaikoina huomaa itsekin, että lasku on aiheeton. Jos tulee karhulasku, niin sit ottaisin vasta yhteyttä siihen lastenvaateputiikkiin.

Soita laskuttajalle ja selitä tilanne. Minun peruutukseni näkyi siellä, mutta lasku oltiin ehditty jo lähettää. Hoitui yhdellä puhelin soitolla, ja käskivät repiä laskun

Juu, soita Everydaylle, hoituu yhdellä puhelinsoitolla. Voit myös laittaa meiliä sinne tai myyjälle. Jos hän ei ole jostain syystä muistanut ilmoittaa palautusta, ilmoittaa nyt. Everyday miinustaa myyjältä seuraavasta tilityksestä summan, joka hänelle on jo ehditty maksaa alkuperäisesti ostoksestasi. Ja ei tarvitse huolestua, kyllä tuollainen asia hoituu. Itse olen verkkokauppias, jolla on Everyday maksuvaihtoehtona.

Yhteistyössä