apuja vauvan syömiseen kun veikka ''häiritsee''

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
eli aina kun vauva on syömässä soseita niin poika tulee siihen viereen hinkuumaan kanssa.. ja sitten kun ei anna niin hirvee huuto ja vauva ei keskity syömään.. eikä auta vaikka keksis mitä puuhaa pojalle tai se olis just syönyt niin aina tulee viereen suu auki otakko vai ei nami nami :saint:

sinähän se määräät teidän perheessä eikä lapsi. teet säännöt selviksi ja meillä ainakin nuoremmat ei välitä vaikka mitä meteliä ois vieressä, sen kun syöneet vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sinähän se määräät teidän perheessä eikä lapsi. teet säännöt selviksi ja meillä ainakin nuoremmat ei välitä vaikka mitä meteliä ois vieressä, sen kun syöneet vaan.

Näin. Kuulostaa välillä nää kyselyt aika oudoilta.
:xmas:

Minä olen antanut maistaa ja korostanut, että se on VAUVANruokaa, VAUVA syö sitä. Ja vauvalle pitää antaa ruokarauha, luulen kyllä vauvankin tottuvan sivuhälinään ajan kanssa. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä olen antanut maistaa ja korostanut, että se on VAUVANruokaa, VAUVA syö sitä. Ja vauvalle pitää antaa ruokarauha, luulen kyllä vauvankin tottuvan sivuhälinään ajan kanssa. :saint:

Joo, samoin. En sitten tiedä miten ristiin ap:n lapsilla menee ruokailuajat, mutta ehkä sekin jeesaisi, että vanhemmalla lapsella on omat sapuskat samaan aikaan..? =)

Meilläkin lapsilla samat ruoka-ajat. Ja vähän aikaa eri ruuatkin kesti, kun vauvakin sitten alkoi protestoida, kun halusi samaa kuin muut. About 11kk iässä siirtyi kokonaan samoihin sörsseleihin perheen kanssa.

Jos joskus pitää pienempää syöttää erikseen niin otan isomman juomaan vettä viereen. Saa myös maistaa toisen sosetta, jos haluaa.

Yhteistyössä