0
040608
Vieras
Kellään kokemuksia yksityisen hoitajan palkkaamisesta lasten hoitajaksi? Meillä tilanne että oltais lapsille palkkaamassa sukulainen hoitamaan lapsia (sukulaisen kotona). Ei siis ole mikään virallinen yksityinen pph. Kun noita juttuja lueskelin niin siellä lukee että hoitajan pitää olla kunnan hyväksymä hoitaja. Miten se "hyväksyminen" tapahtuu tälläisessä tilanteessa? Ja oletteko kokeneet hankalaksi olla itsem työnantaja ja maksaa kaikki vakuutus ym maksut. Mä en itse tiedä ja ymmärrä niistä mitään, miten niiden kanssa selviää. Kelalta saa tukea ja sit meidän kunnassa on yksiyisen hoidon tuki. Kuinka paljon itse sit vielä maksatte hoitajalle? Onko hakujutut tehty kuinka hankaliksi (kuten kelalla yleensä)?
Helpommalla pääsis kun laittais lapset kunnalliseen hoitoon. Ja syksyllä varmaan menevätkin, mut kesäks tälläinen järjestely, kun kunnallisessa joutuisivat tod.näk. pomppimaan hoitajalta toiselle. Alkaa jo vähän kaduttamaan tälläinen yksityisen hoitajan järjestäminen kun aloin tutkimaan kuinka hankalaa se on. Vai onko? Mies nyt vaan haluais ne sinne laittaa. Hoitaja olis kyllä hyvä ja lapsille tuttu.
Kertokaahan kokemuksia yksiyisistä pph:sta. Ja lähinnä miten siitä paperi byrokratiasta selviää?
Helpommalla pääsis kun laittais lapset kunnalliseen hoitoon. Ja syksyllä varmaan menevätkin, mut kesäks tälläinen järjestely, kun kunnallisessa joutuisivat tod.näk. pomppimaan hoitajalta toiselle. Alkaa jo vähän kaduttamaan tälläinen yksityisen hoitajan järjestäminen kun aloin tutkimaan kuinka hankalaa se on. Vai onko? Mies nyt vaan haluais ne sinne laittaa. Hoitaja olis kyllä hyvä ja lapsille tuttu.
Kertokaahan kokemuksia yksiyisistä pph:sta. Ja lähinnä miten siitä paperi byrokratiasta selviää?