Apuva... auttakaa ken osaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siili

Vieras
Lopetin minipillereiden syönnin muutama kuukausi sitten ja sen jälkeen on yhdet menkat tullut ihan normaalisti, mutta nyt ovat menkat muutamia päiviä myöhässä, kun harrastettiin seksiä poikaystäväni kanssa ovulaation aikoihin.. Periaatteessa ilman ehkäisyä, sillä emmä menneet loppuun asti.

Valkovuoto on lisääntyny jonkin verran ja pissalla saa rampata olevinaan kokoajan, ei huvittasi mikään ja väsyttääkin. Että epäilykset on suuret..

Suurimmat ihmetyksen saa aikaseksi se, että tein tänään raskaustestin ja näytti negaa. Voiko toisaalta testi näyttää väärää tulosta sillä että edellisestä vessassa käynnistäni oli vain 1.5h vai voiko menkkojen myöhästyminen johtua myös lopetetuista pillereista?

Mulla oli minipillereiden jälkeen ensin muutamat menkat normaalisti, sit oli monta kuukautta ilman tai tosi pitkillä väleillä..

Jos oikeastaan mietit raskautta tee uusi testi muutaman päivän päästä.

raskautta tässä lähinnä pelkäänkin kun on tullut sählättyä oikeastaan useanpaankin kertaan tässä kierrossa ilman ehkäisyä poikaystävän kanssa (haluton käyttämään kortsua ja pillerit ei sopinut).

en usko että olet raskaana, vaan uskon että halaisit olla niin kovin ettet usko että et ole...elikäs luulen että johtuu pillereistä, meinaan yleensä testit on kuitenkin aika hviä, ja ei alussa kyllä kauheasti pissatakkaan eikä valkovuoto oluut mulle ainakaan merkki raskaudestani..eli tee testi muutaman päivän päästä uudelleen niin saat varmuuden.

Yhteistyössä