V
vierailija
Vieras
Sinä olet torspo.
Siis hän joku on legendaarinen suomalainen jääkiekkomaila?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä olet torspo.
Siis hän joku on legendaarinen suomalainen jääkiekkomaila?
Periaatteessa näin. On aika selvää, että pienet ja keskisuuret yritykset ei kannata vasemmistolaisia puolueita. Nämä yrittäjät tekee yleensä ympäripyöreää päivää vuoden jokaisena päivänä, jotta he voivat elättää niitä, joiden mielestä on epäreilua, kun ei osa- aikaisena rakennussiivoojana pysty elättämään itseään ja he eivät itseasiassa viitsi edes tehdä sitä osa- aika duunia, kun tuet pienenee, niin se on epää, jos itse osallistuu omien kulujensa kattamiseen.Kyllä kyllä. Ja heillä on sama yksi ääni kuin muillakin joten ei oikeastaan mitään väliä mitä mieltä yksittäinen pienryhmä on.
Periaatteessa näin. On aika selvää, että pienet ja keskisuuret yritykset ei kannata vasemmistolaisia puolueita. Nämä yrittäjät tekee yleensä ympäripyöreää päivää vuoden jokaisena päivänä, jotta he voivat elättää niitä, joiden mielestä on epäreilua, kun ei osa- aikaisena rakennussiivoojana pysty elättämään itseään ja he eivät itseasiassa viitsi edes tehdä sitä osa- aika duunia, kun tuet pienenee, niin se on epää, jos itse osallistuu omien kulujensa kattamiseen.
Periaatteessa näin. On aika selvää, että pienet ja keskisuuret yritykset ei kannata vasemmistolaisia puolueita. Nämä yrittäjät tekee yleensä ympäripyöreää päivää vuoden jokaisena päivänä, jotta he voivat elättää niitä, joiden mielestä on epäreilua, kun ei osa- aikaisena rakennussiivoojana pysty elättämään itseään ja he eivät itseasiassa viitsi edes tehdä sitä osa- aika duunia, kun tuet pienenee, niin se on epää, jos itse osallistuu omien kulujensa kattamiseen.
Niin?Yrittäjä ja suuri yritys ovat eri asia.
On myös sellaisia yrittäjiä jotka sitten muutaman kymmenen vuoden päästä myyvät yrityksensä ja sen jälkeen ottavat rauhallisemmin tai ovat kokonaan tekemättä töitä. Kun sitten ynnätään koko työuran tehtyjä tunteja niin eipä niissä niin paljon eroa ole. Ja lisäksi on sellaisia yrittäjiä joille työnteko on harrastus eikä siksi edes tunnu raatamiselta.Periaatteessa näin. On aika selvää, että pienet ja keskisuuret yritykset ei kannata vasemmistolaisia puolueita. Nämä yrittäjät tekee yleensä ympäripyöreää päivää vuoden jokaisena päivänä, jotta he voivat elättää niitä, joiden mielestä on epäreilua, kun ei osa- aikaisena rakennussiivoojana pysty elättämään itseään ja he eivät itseasiassa viitsi edes tehdä sitä osa- aika duunia, kun tuet pienenee, niin se on epää, jos itse osallistuu omien kulujensa kattamiseen.