N
niinni
Vieras
Eli käytän nuvaringiä. Olen käsittänyt että sen pitäisi estää ovulaatio KOKONAAN, ja niin se aiemmin on tehnytkin, mutta viime kierrossa tunsin ovulaation (olen oppinut sen tunnistamaan, koska mulla se tuntuu aika voimakkaanakin nippailuna ja limailuna), aluksi en asiaan kiinnittänyt mitään huomiota, koska ajattelin että "kuvittelin" sen, mutta melkeinpä heti sen jälkeen alkoi tuntemukset ja lämmöt nousi. Sunnuntaina poistin renkaan, ja yleensä seuraavana päivänä, viimeistään sitä seuraavana (eli tänään!!) on menkat alkaneet. Viimeisen reilun viikon on nipistellyt alavatsaa, alaselkää on särkenyt jonkin verran aaltoilevana. Alavatsakipu ikäänkuin säteilee oikeaan lonkkaan, vihloo. Lämpöjä olen mitannut, sekin tuttua puuhaa aiemmilta vuosilta joskus muinoin, ja ne ovat edelleen 37.0-37.3, kun normaalilämpöni on 36,3-36,6.
Nyt sitten pelottaa että rengas petti... Onko jollain kokemuksia? Onko nuvaringiä käytettäessä normaaleja sivuvaikutuksia nämä alavatsa- ja selkäkivut? Auttakaa! Nyt tuntuu että menkkoja ei olisi tulossakaan.
Nyt sitten pelottaa että rengas petti... Onko jollain kokemuksia? Onko nuvaringiä käytettäessä normaaleja sivuvaikutuksia nämä alavatsa- ja selkäkivut? Auttakaa! Nyt tuntuu että menkkoja ei olisi tulossakaan.