apuva,millä saan vauvan juomaan maitoa sylissä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meillä vauva 5kk ja nyt oon parina päivänä antanu juodan 1-2 pulloa maitoa pitkällään sängyssä tms..ja minä huono ihminen ku annoin noin tehdä ni nyt ei suostu sylissä enää juomaan..ja just luin että se maito saattaa mennä korviin ja tulla tulehdus..ei hyvä ei,ja ihan paska mutsi fiilis onkin..mutta millä mä saan vauvan totutettua takasin sylissä juontiin,on juonut korviketta koko ikänsä..

Entäs sitterissä tms. missä sais hieman yläasentoon lasta? Ei sen tarvitse syli olla, jos ei siihen asetu. Veli nosti jalkansa sohvalle koukkuun ja lapsi siihen polvia vasten yläasentoon.

Meillä tuli tuo vaihe kanssa 5kk iässä. Laita joku koroke pään alle kun on pitkällään tai sitten sitterissä. Nyt meillä vauva 9kk ja on jo jonkin aikaa taas sylissä juonut :)

no sitterissä ei ainakaan äsken suostunu syömään,ennen on kyllä siinäkin juonu..mut ei ihan yöllä viittis sitteriin nostaa :D on monia öitä ettei herää syömään ollenkaan,mutta esim.viime yönäkin heräs 2 kertaa syömään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no sitterissä ei ainakaan äsken suostunu syömään,ennen on kyllä siinäkin juonu..mut ei ihan yöllä viittis sitteriin nostaa :D on monia öitä ettei herää syömään ollenkaan,mutta esim.viime yönäkin heräs 2 kertaa syömään.

Pinnasängyn päänpuoleisten jalkojen alle jokin tukeva kirja tms. nostamaan pääpuolta hitusen. Tai mä laitoin patjan alle tyynyn, koska astmainen vauva tarvitsi hieman "istuvampaa" asentoa.

joo nytkin on pään alla ja puoliks selän alla vähän tyynyä että on korkeemmalla,no ehkä se tästä ja mä jo heti vaan ajattelin että no niin nyt oon pilannu kaiken :D joo ja ensimmäinen lapsi kyseessä :D

Yhteistyössä