APUVA.... voiko laatikot pakastaa "raakana" ? ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiiiiittttttttiiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiiiiittttttttiiiii

Vieras
Eli teen tossa noita porkkana, lanttu ja perunalaatikoita, mut tuli sellainen mieleen et voisko ne pakastaa ku ainekset on sekoitettu... etten laittaiskaan uuniin, ja sit pakastais, vaan pakastan ennen paistamista?

Jaa kait ne voi.

Itse kyllä nakkasin laatikot tänään uuniin,ja pakastin.Aattona sitten vain lämmitän ne voin ja kerman kera.On kuitenkin niin plajon vielä paistettavaa että sama tehdä pakkaseen valmiiks ne mitä pystyy.

Voi, mä teen aina niin. Musta on jotenki mukavampi paistaa se vasta aattona ja lämmittää toisen kerran seuraavana päivänä. Jos sen nyt paistais niin se ois jo jouluaattona jo toinen lämmityskerta ja joo, turhan tarkkaa varmaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Voi, mä teen aina niin. Musta on jotenki mukavampi paistaa se vasta aattona ja lämmittää toisen kerran seuraavana päivänä. Jos sen nyt paistais niin se ois jo jouluaattona jo toinen lämmityskerta ja joo, turhan tarkkaa varmaan :xmas:

Peesi

Mä teen niin pieniä laatikoita,että ne syödään kerralla.Seuraavana päivänä lämmitetään sitten ne toiset pakkasesta otetut laatikot:)

Alkuperäinen kirjoittaja jaa a:

Mä teen niin pieniä laatikoita,että ne syödään kerralla.Seuraavana päivänä lämmitetään sitten ne toiset pakkasesta otetut laatikot:)

No joo käyhän se noinkin! :flower:

Yhteistyössä