Arabian muumi-lautanen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja E
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

E

Vieras
Näin tänään kaupassa pinon Arabian muumipeikko-lautasia. Siis sitä, missä on kuva "Muumipeikko jäällä". Aluksi luulin, että ko. myymälä on saanut jostain myyntiin pinon niitä tuotannosta poistuneita lautasia. Siis samaan tyyliin, kuin muumipappaa ja rakkaus-lautasta on myynnissä vähän jokapuolella. Sitten huomasin, että sen lautasen pohja on valkoinen. Siis samanlainen kuin lautasissa "Juoksu jalka" ja "Yhdessä".

Arabian nettisivulta en löydä tietoa, että tuota muumipeikko-lautasta olisi alettu uudelleen valmistaa. Onko siis siinä alkuperäisessä muumipeikko-lautasessa tosiaankin valkoinen pohja? Vai mitä kummaa tässä nyt on?

Joku muumikippoasiantuntija voisi vähän avittaa hämmästynyttä vähemmän harrastavaa... Kiitos!

Vittu kun tähän paskapalstauudistukseen ei enää edes linkit onnistu!

Toivottavasti ruotsalaiset äänestävät Sverigedemokraatteja että tämä sensuurin henki saadaan häädettyä pois Pohjolasta!

[QUOTE="hei";22033438]Et kai tätä tarkota?? Ei kyllä ole jäällä...
Muumi lautanen Seikkailu - Iittala homeshopping[/QUOTE]

En tarkoittanut tuota. Tuon nimi on Seikkailu.

Tarkoitan sitä samaa vanhaa sinitaustaista muumipeikkoa, joka pyllistää, että näkisi jään tarkemmin. Siis se kuva, mikä on siinä perusmuumipeikkomukissakin.

Mutta tässä lautasessa siis oli se muumpeikko pyllistämässä jäällä edestäpäin siinä lautasen ylöspäin olevassa puolessa ja pohja oli valkoinen. Mun käsittääkseni siinä alkuperäisessä lautasessa on pohjassa se vähemmän eroottinen pyllistyskuva muumipeikon takamuksesta, mikä muumipeikkomukissakin on toisella puolella.

Tietääkö kukaan, oliko alkuperäisessä lautasessa pohjassakin kuva, eli olenko nyt itse ihan hakoteillä?

[QUOTE="vieras";22035657]On uustuotantoa, alkuperäisissä on pohjassakin kuva.[/QUOTE]

No niin minä arvelinkin...

Tietääkö kukaan, onko noita lautasia otettu enemmänkin uustuotantoon? Miksiköhän arabian nettisivulta ei löydy mitään tietoa?

Kiinnitin huomiota saman, että pohjassa ei ole kuvaa. Noissa muissa, mitä olen uustuotantoa ostanut on pohjissa kuvat. Ihmettelin myös miksi lautanen oli euron vai kaksi muita muumilautasia halvempi. Ja sitä myös ihmettelin, etten ole nähnyt muualla kun prismassa myynnissä. En kyllä ole etsinytkään..

Eikö tuota lautasta ollut myynnissä Hulluilla päivillä silloin kun lautaset tulivat takaisin tuotantoon? Olikhan siinä pohjassa kuva?

Yhteistyössä