Areenaa on turha yrittää katsoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siellä ei ole enää mitään kivaa ja iloista.
Raakoja murhamysteereitä vain, niin kuin se uusi Bergerackin. En sitä alkanut edes katsoa kun luin esittelytekstin.

Ja kaikki muutkin on synkkää ja vieläkin synkempää.
Huumorijututkin on niin huonoja, että ihan itkettää. Niin kuin se kaksi sinkkua ja Colin. Katsoin ekan kauden väkisin mutta toista en enää jaksanut. Se oli ihan uskomattoman typerä tekele.

Ne vähän paremmat ohjelmat olen jo katsonut eikä uusia hyviä näytä tulevan.
Ikävää, että semmoistakin turhaa laitosta pyöritetään mikä ei iloa ihmisille tuota.

Kurkkasin varuilta uudelleen mutta ei sinne ole tullut mitään uutta katsottavaa.

Ne ryhmittelytkin on muuten tosi tyhmät. Kuka etsii katsottavaa sitoutumiskammon mukaan?

Sydämen kutsumus ja Kaikenkarvaiset ystäväni.
Hyviä ohjelmia voi katsoa monta kertaa uudestaan.
Päivässä on vain 12 tuntia valveillaoloaikaa normaalilla yksilöllä.
Tuskin kukaan on katsonut kaikki Areenan ohjelmat.
Ruutuaikani kertoo montako tuntia netti on auki päivittäin.
Uutiset ja ajankohtaisohjelmat kannattaa seurata. Myös radion sivistävät podcastit kannattaa kuunnella. Maarit Tastulaa en enää kuuntele, sillä olen kuunnellut niitä jo kylliksi. Hyviä ne ovat takaan sen.

Kokeile vaikka lukemista ja teatterissa käymistä.

Lukeminen on kiva harrastus ja luin ennen paljon. Nyt se on jäänyt vähemmälle kun houkuttelevia kirjoja on ilmestynyt vähemmän.
Teatterin jätän suosiolla väliin. Olen välillä katsonut, mitä olisi tarjolla mutta mikään ei ole kiinnostanut.
Tuli mieleen, että jos Sophia Kinsellalta on tullut uusia kirjoja, niin jonkun sellaisen voisin ostaa.

Hyviä ohjelmia voi katsoa monta kertaa uudestaan.
Päivässä on vain 12 tuntia valveillaoloaikaa normaalilla yksilöllä.
Tuskin kukaan on katsonut kaikki Areenan ohjelmat.
Ruutuaikani kertoo montako tuntia netti on auki päivittäin.
Uutiset ja ajankohtaisohjelmat kannattaa seurata. Myös radion sivistävät podcastit kannattaa kuunnella. Maarit Tastulaa en enää kuuntele, sillä olen kuunnellut niitä jo kylliksi. Hyviä ne ovat takaan sen.
Uutiset, ajankohtaisohjelmat, podcastit ja radio-ohjelmat ei kiinnosta. Olen kuunnellut jo riittävän määrän uutisia yhdelle ihmiselämälle, ei ne siitä kummene. Aina jossain soditaan, jossain on tulva tai maanjäristys, jossain joku on ammuskellut, ym. ja yritys x on tehnyt konkurssin ja yritys y listautunut pörssiin jne.

Turhaa odottaa Yleltä ja Areenalta mitään kovin ihmeellistä. Ei ne osaa enää.

Lukeminen on kiva harrastus ja luin ennen paljon. Nyt se on jäänyt vähemmälle kun houkuttelevia kirjoja on ilmestynyt vähemmän.
Teatterin jätän suosiolla väliin. Olen välillä katsonut, mitä olisi tarjolla mutta mikään ei ole kiinnostanut.
Tuli mieleen, että jos Sophia Kinsellalta on tullut uusia kirjoja, niin jonkun sellaisen voisin ostaa.
Vilkaisen vain pikasilmäyksellä kirjakauppani sähköpostit uutuuskirjoista.
Olen lukenut paljon viihdekirjoja eri kielillä. Nykyään luen enimmäkseen faktakirjallisuutta.
Viimeksi luin kirjaston kirjan Love virtually englanniksi. Kirjan kansi on houkuttelevan punainen.
Olen vähentänyt kirjojen lukemista. Yritän jatkuvasti epätoivoisesti irrottaa peffani lukutuolistani.
Netti on koukku, johon olen jäänyt kuin kala koukkuun.
Katsoin hetki sitten saippuasarjani Amerikan jaksona. Suomen jaksoa en ole vielä katsonut.
Koskettavaa jahkailua aivosyövän kiemuroissa. Sarjamurhaaja ilmeisesti päästää Steffyn viidennen lapsensa mammalomalle. Pahaa tekee katsoa ontuvaa käsikirjoitusta, jolla perustellaan ihmisen sairasta luonteenlaatua. Harmi kun viihdesarja on muuttunut ikävystyttäväksi jankkaamiseksi kuten myös tämä hyväntuulen mammapalsta.

Yhteistyössä