Argh, ärsyttäviä mammailusanoja taas vaihteeksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaarrggh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä inhoon kaikki ihme kiertoilmasuja menkoille ja seksin harrastamiselle. Niihin törmää kauheesti tuolla vauvakuume ja lapsettomuus puolella. Myös tissittely ja vaunuttelu ärsyttää. Mamma ei ärsytä koska sillä nimellä kutsun omaa äitiäni (edelleen joskus)ja mamma tulen itsekin varmaan olemaan jos lapsen saan :D

Aika paljon on mun inhokkeja jo ollutkin (mm. se täti), mutta lisätään vielä pökköä pesään :)

(vauva)kuumeilu
simpat

Lässytyspuhetta en kestä...
masu
pipu, pipuli
pimpsu
pisu
kakki
nassu
simmut
suukku, suukko (siis suusta puhuttaessa)
jne.

Ja ennen kaikkea se POPPA! Voi Hesus El Savior Christ että mä saan siitä näppylöitä. Miten pirussa lapsi ei oppisi sanaa "kuuma", mutta oppii kyllä automerkit ja helpompia sanoja kuten "Transformer" tai "Bakugan"...

Niin ja mahatoukka. Yks kaveri ilmoitti facessa mahatoukan painavan jo yli kaksi kiloa. Sinänsä kiva kun tiesin että kyse on sikiöstä ja toki on ihanaa että on kasvanut normaalisti, mutta mahatoukka??? Olisin hemmetin huolissani ja lujaa jo menossa lääkäriin jos mulla olis kakskilonen mahatoukka :x

Mua ärsyttää ku puhutaan testien tuloksesta ni joku aina laittaa jo niiiiiin väsyneen kommentin että "tuolla se meidän negatulos nukkuu päikkäreitä", "tossa meidän nega konttaa" yms blaa,blaa!

mun hermoista kärähtää sulake välittömästi, jos äiti-ihminen kutsuu itseään mammaksi. mamma, mammatar, muumimamma, mammuska, mammeliini.... eräs puolituttu sai joku aika sitten lapsen, ja voi luoja sitä MAMMAILUN määrää, ihan rv15 lähtien! kaikki asiat piti esittää mammailun näkökulmasta, "nytpä on tällä mammalla taas vaaleat hiukset / tämä mammatar lähtee nyt selloon shoppailemaan" aiiiiivan äärimmäisen raivostuttavaa ja hermojakiristävää! näitä mammailuja hän lateli niin facebookissa kuin tavallisessa face-to-face-kanssakäymisessä. facebookiin tulee KOKO ajan uusia kuvia tästä MAMMASTA, ja just laskin että profiilikuvien kansiossa on yli 30 kuvaa joiden kuvatekstissä lukee jotain mammatar / muumimamma-settiä. WOHOO!

ja tämä lause saa mut voimaan pahoin : "puuhailimme niitä näitä, sisään pääsi nuijapäitä. kesäkuussa näkyy tulos, kun leikin lopputulos tahtoo ulos!" VOI OKSENNUS!!! jo kaksi kaveria on käyttänyt tuota lausetta ilmoittaessaan olevansa raskaana, ja mun on mieli tehnyt kumauttaa heitä pullapitkolla päähän :D

ja tämä lause saa mut voimaan pahoin : "puuhailimme niitä näitä, sisään pääsi nuijapäitä. kesäkuussa näkyy tulos, kun leikin lopputulos tahtoo ulos!" VOI OKSENNUS!!! jo kaksi kaveria on käyttänyt tuota lausetta ilmoittaessaan olevansa raskaana, ja mun on mieli tehnyt kumauttaa heitä pullapitkolla päähän :D
Yök... Ei kukaan täysjärkinen oikeesti voi käyttää tollasta, eihän?

mOO!

Ei saatana kuka laittaa tällaisia?! Mä vastasin tuohon että toivottavasti tulee vesipäitä jolla perse täynnä täitä!

• Tykkää
Reactions: as if
KAIKKI MAMMAILUSANAT !!! YÄK !!! Ei apua mitä lässytystä, vihaan sellaista! nimim. kotona yksi kohta 3-vuotias, mutta hyvin ollaan ilman lässytystä selvitty.

En ymmärrä, mihin se aivojen kapasiteetti raskauden ja synnytyksen myötä joillain häviää??

Tarrasukkia matkaan...? Siis mitäh?

Itse vihaan sitä että korvataan lauseesta sana "minä" millä tahansa äitiä kuvaavalla sanalla. (Harvoin kuitenkaan juuri sanalla "äiti") Eli "Mäpäs kävin kampaajalla." muuttuu muotoon "Tää äippäpä sai uuden tukan."

Ja se helve*in vaunuttelu, keinuttelu, kestovaippailu jne. "Me vaunuteltiin tänään tunti" ...Siis ketkä me? Siis sinäkö työnsit lastasi rattaissa eteenpäin, ja nyt se on muotoiltu kuulostamaan joltain helkutin suoritukselta?

Ainakin seuraavat ärsyttää tosi hyvin:

*raskautua
*kipuilla
*timmi
*eppari, suppari, tikuttaa
*nyxä (siis mikä?)
*pikkukakkonen (siis se lastenohjelmako?)
*masuasukki (alien?)
*tarrasukkia + muu tilpehööri (näin luin yhdeltä palstalta, en tiedä mitä on)
*etupylly (siis häh???)
*peiton heiluttelu (ärsyttävin mitä tiedän sanottavan seksistä! Jos mies mulle tällaista ehdottelisi niin saisi mennä tamppaamaan/heiluttamaan sitä peittoa sinne parvekkeelle)

Kiitos, kun sain ihan luvalla purkaa sydäntäni =)=)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: maisunen

Yhteistyössä