Kukaan ei ole väittänyt että sinulla olisi helppoa tms. Päinvastoin on varmasti ollut liian rankkaa. Joskus voi väsyä ja tuskastua ja ahdistua niin, ettei itsekään oikein enää ymmärrä missä mennään. Yrität varmasti parhaasi. Mutta sinun pitäisi nyt ymmärtää että toimintasi vahingoittaa lastasi tai on saattanut vahingoittaa jo pysyvästi. Hänen mahalaukkunsa on voinut laajentua kojtuuttomasti tms tuollaisista maitomääristä. Ainakin asia pitäisi varmistaa, jos näin ei ole, hyvä niin. Sinun pitäisi nyt kertoa neuvolassa/lääkärissä sama mitä täällä. Pyydän, hae apua. Vai eikö se tunnu erikoiselta että monet ovat niin täällä neuvoneet? Olen vakavasti huolissani tilanteestasi ja vauvastasi. Olen oikeasti lääkäri, välttelen neuvojen jakamista tällaisilla palstoilla koska asiat pitäisi hoitaa aina virallisia teitä, mutta tähän minun oli pakko puuttua. Yritä miettiä rehellisesti voiko vauvasi hyvin vai voisiko täällä esitetyssä huolessa olla perää. Ehkä sinua pelottaa tai hävettää ja siksi kiellät sen että olet ehkä toiminut väärin. Se on ok, mutta kerää rohkeutesi ja toimi vauvasi parhaaksi. Hänen saamansa maitomäärät kuulostavat oikeasti ihan liian paljolta. Siitä voi tulla ongelmia myöhemmin.