Argh!.. Menee hermot kun ei tiedä koska tuo vauva syntyy..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mauks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mauks

Vieras
Monta päivää jo supistellut niitä oikeita supistuksia, vauva on laskeutunut ja kiinnittynyt lujasti jo ja selkää särkee, mutta supparit ei ole säännöllisiä eikä mitenkään järkyttävän kivuliaitakaan.
Inhottavaa kun ei tiedä että tuleeko lähtö milloin ja että hätäilenkö vaan turhaan. Olisi helppo sanoa vaan miehelle ettei pidä mitään kiirettä sieltä reissustaan, mutta tosi inhottava ajatella että joutuisin yksin lähtemään synnyttämään jos vauva syntyykin vaikka ensi yönä.
Voiko näitä suppareita olla kauanki ennen synnytystä ilman että mitään tapahtuu?

Voinko siis sanoa miehelle että jää vaan rauhassa sinne reissunpäälle, kun kuiten yhteensuuntaan menee ajaa 2 tuntia. Meinas että tekee vaan pikareissun eli semmoset 5-6 h menis. Tuntuu kauhean itsekkäältä kun en kuiten haluis yksin tosiaan synnyttää.. Pelottaa ihan perskuleen paljon. :(

Alkuperäinen kirjoittaja mauks:
Voinko siis sanoa miehelle että jää vaan rauhassa sinne reissunpäälle, kun kuiten yhteensuuntaan menee ajaa 2 tuntia. Meinas että tekee vaan pikareissun eli semmoset 5-6 h menis. Tuntuu kauhean itsekkäältä kun en kuiten haluis yksin tosiaan synnyttää.. Pelottaa ihan perskuleen paljon. :(

Eihän sitä tiedä mitä tuleman pitää vai pitääkö. Pyydä kotio jos pelottaa paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja mauks:
38+0 on nyt viikkoja.. Limatulppaa irtoili jo pari viikkoa sitten, ja vatsakin on tyhjentynyt toissayönä jolloin myös vauveli laskeutui tuonne lähtökuoppiinsa.. :)

tuo limatulapn irtoaminen kyllä yleensä ennakoi synnytystä, esikolta meni muistaakseni 3 päivää limatulpan irtoamisesta kun syntyi, tokalla en edes huomannu sen irtoamista

Tuo limatulppa on siis irtoillut vähitellen tässä parin viikon aikana, ettei mitään isoja klönttejä (en kyllä ees tiiä millanen se sitte on jos kokonaan irtoaa) ja selkä on ollut tänään jotenkin erityisen kipeä. Noh.. ei se auta kuin ootella.
Miten muilla on synnytys edennyt? Onko lapsivedet menneet aina yms?

Pojan synnytys alkoi epäsäännöllisillä, ei todellakaan kamalan kipeillä supistuksilla. Reilu vuorokauden valvottuani lähdettiin sairaalaan, ihan vaan sen takia kun aloin jo olemaan unenpuutteen takia niin väsynyt, olotilan tai kipujen takia ei ois vielä tarvinnut lähteä. Kohdunsuu oli 6cm auki ja sille tielle sitten jäätiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Pojan synnytys alkoi epäsäännöllisillä, ei todellakaan kamalan kipeillä supistuksilla. Reilu vuorokauden valvottuani lähdettiin sairaalaan, ihan vaan sen takia kun aloin jo olemaan unenpuutteen takia niin väsynyt, olotilan tai kipujen takia ei ois vielä tarvinnut lähteä. Kohdunsuu oli 6cm auki ja sille tielle sitten jäätiin.

Mullekin poikaa tuolta lupaillaan tulevaksi. Toissa yönä heräilin kolmisen kertaa supistuksiin, viime yönä viitisen kertaa ja päivällä parin kolmen tunnin välein supistaa. Aika tympääntynyt jo näihin kipuihin kyllä olen. :/

mä antasin ukon olla kun sulla kipu käy sietämättöäksi niin voit ukolle soittaa ja sanoe et jos nyt pääsis pikkuhiljalleen tuleen.. mulla esikoisen syntymä kesti yli 23h..

2 ensimmäistä mulla meni samalla kaavalla. ennen aikaisia supistuksia ei ollut ei mitään
maha oli sekasin eli alku lähti niin että kävin 5-10min vessassa lopulta tuli jo vertakin sitten alko säännölliset supistukset jotka heti säännölliset ja tuli n. 3-5min välein siltikin toisen synnytys kesti yli 23h ja toinen 2h30min

kolmas meni eri kaavalla kun lapsivedet lähti ja käynnistettiin seuraavana päivänä.

mulla lapset syntyneet 38+1 38+4 ja 38+2

Yhteistyössä