Argh!! nää illat on ihan kamalia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ränttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ränttis

Vieras
Oi miksi minun lapseni ei voi käydä kiltisti nukkumaan, voi miksi hänen pitää riehua, huutaa ja raivota.. Mikä ihme siinä on niin vaikeaa?!?

Kyseessä siis 5-vuotias tyttö... Menee kiltisti sänkyyn yleensä, kuuntelee sadun ja sitte, sitten se alkaa.... kuinka omassa sängyssä ei voi nukkua kun on laidat tms.. Ei suostu jäämään yhtään yksin.. riehuu raivoo, tulee pois...
Tahtoo äidin ja isin sänkyyn.. ymmärrän sen... mutta kun ei sielläkään voi olla nätisti ja on niin mahdottoman eläväinen nukkuja että sitten me vanhemmat emme nuku kunnolla koko yönä... Huoh!

Johan helpotti kun sai avautua...

:hug: Huh... onneksi meillä menevät ihan kiltisti. Näin 3 lapsen äitinä voin vain kuvitella... joskus kuitenkin nuita rälli iltojakin ollut. No, ei se enää 10 vuoden päästä. Sitten me vanhemmat rällätään kun rakkaista lapsistamme ei kuulu tarpeeksi ;)

Mä just nukutin 1,5 tuntia kuopusta...
Esikoinen nukahtaa omaan sänkyynsä mutta tää toinen :headwall:
Ekan 45 minuuttia se höpöttää ja kiekkaa, lallattelee ja puhelee itsekseen, nousee istualleen, tahtoo vessaan, tahtoo vettä, kurkistaa onko äiti vielä hereillä ja jos äiti näyttelee nukkuvaa niin sitten läpsytetään naamaan ja voi sitä riemua kun 'saa' äiteen hereille. lopun aikaa höpötys taukoaa ja kiekkaaminen lisääntyy.
Mun hiukset on ihan sekaisin ja kyljissä on pari mustelmaa :/

Eikä siis puhettakaan että jättäis sänkyyn- jos meinaa että meillä nukutaan ennen kolmea yöllä.

Ja rutiinithan on- satua myöten.

Miksi- oi miksi se on äitinsä ulkonäön ja aamuäreyden lisäksi perinyt myös unenlahjat multa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ränttis:
Oi miksi minun lapseni ei voi käydä kiltisti nukkumaan, voi miksi hänen pitää riehua, huutaa ja raivota.. Mikä ihme siinä on niin vaikeaa?!?

Kyseessä siis 5-vuotias tyttö... Menee kiltisti sänkyyn yleensä, kuuntelee sadun ja sitte, sitten se alkaa.... kuinka omassa sängyssä ei voi nukkua kun on laidat tms.. Ei suostu jäämään yhtään yksin.. riehuu raivoo, tulee pois...
Tahtoo äidin ja isin sänkyyn.. ymmärrän sen... mutta kun ei sielläkään voi olla nätisti ja on niin mahdottoman eläväinen nukkuja että sitten me vanhemmat emme nuku kunnolla koko yönä... Huoh!

Johan helpotti kun sai avautua...

Onpas kumma jos noin vanha vielä oikkuilee. Monta vuotta yleensä jo ollut rutiinit, pesu, iltapalat, iltasatu, hyvät yöt, siunaus tai laulu.
Ongelmia on erheessä ellei 5vee nuku. Liian vähän huomiota, riitaa, syyllistämistä, välinpitämättömyyttä.

Yhteistyössä