ARGH... rv 30 ja paino vaan nousee... miten voi pysäyttää sen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva läskikasa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, mulla sama juttu. Samoilla viikoilla mennään ja paino on noussut koko raskauden ajan, vaikka olen itsekin liikkunut ja syönyt omasta mielestä terveellisesti. En tiedä, voitko tehdä mitään. Itseäni olen lohduttanut, että hoikemmille painoa vaan kertyy enemmän ja toivottavasti se katoaa sitten imetettäessä :)

Juu, mulla sama juttu. Samoilla viikoilla mennään ja paino on noussut koko raskauden ajan, vaikka olen itsekin liikkunut ja syönyt omasta mielestä terveellisesti. En tiedä, voitko tehdä mitään. Itseäni olen lohduttanut, että hoikemmille painoa vaan kertyy enemmän ja toivottavasti se katoaa sitten imetettäessä :)

Mulla on kummassakin raskaudessa painoa tullut 17kg ja 1,5kk:n päästä synnytyksestä on raskauskilot hävinneet. Eli ei se ole sanottu et ne tulee jäädäkseen. :) Ja itelläkin toisen aikana tuli liikuttua aikalailla kun ulkoilin esikoisen kanssa päivittäin useita tunteja mut silti se paino vaan nous.

Sama täällä mutta kyllä ne sitten poiskin lähtee! Ainoastaan se hirvittää millainen norsu olen viime metreillä odotusta... ähisen ja puhisen ja tömistelen mennessäni :D Täytyy vain tyytyä siihen että vauva valmistelee tuloaan, ja minulla ainakin on maitoa aina riittänyt kiitettävästi ja rasvaista sellaista, tiedä sitten johtuuko kerääntyneestä vararavinnosta vai mistä.

Yhteistyössä