argh,"sisäinen" kutina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raapsraaps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raapsraaps

Vieras
mitä tää on? aamulla alko,kädet kutisi,eikä iho vaan niinku ois ihon alla se kutina. päivän mittaan alko kutiseen jalat ja maha..

Ja siis ei ihoa kutita,vaan sisältä..argh..hullukshan tässä tulloo. :ashamed:

Onko sulla mitään sairauksia? kipuja? Mullon usein ihan kamalaa sisäistä kutinaa, poltetta jne. monet muut kivut ja vaivat sihen päälle. Joskus on pakko ottaa rauhottavaa, muut lääkkeet ei auta yhtään ko. vaivaan... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onko sulla mitään sairauksia? kipuja? Mullon usein ihan kamalaa sisäistä kutinaa, poltetta jne. monet muut kivut ja vaivat sihen päälle. Joskus on pakko ottaa rauhottavaa, muut lääkkeet ei auta yhtään ko. vaivaan... :)

ei oo mitään sairauksia.. :) voisko tää vaan johtua sitte tuosta ilmasta..hmm. koska ei mulla ennen oo tämmöstä ollu,jalakapohjat kutisee joskus. ehkä mä taas mietin liikaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ei oo mitään sairauksia.. :) voisko tää vaan johtua sitte tuosta ilmasta..hmm. koska ei mulla ennen oo tämmöstä ollu,jalakapohjat kutisee joskus. ehkä mä taas mietin liikaa :D

Ei oo sit sama syy ku mulla. :) voi ku voiski olla miettimättä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei oo sit sama syy ku mulla. :) voi ku voiski olla miettimättä. :D

no mä alan aina miettiin että mikä mikä soitanko ambulanssin mitä tääää onnnn... :D

Mulla myös tota samaa sisäistä kutinaa ihon alla oikeessa käsivarressa yläpuolella. Vois haarukalla raapia. Raapimisen jälkeen polttaa ja kutisee vielä pahemmin. Mulla auttaa Atarax ja Elocon.

mulla kutisee leuan "sisältä" sillee jännästi, nyt on ollu puolvuot sillee et ei oo kutittanu, mut tänää klo 06.00 alko taas kutittaa ja ei oo vieläkää kunnolla loppunu. soitanko piipaat vai mitä mä teen ?!?!

Yhteistyössä