ARGH!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Kirjoittelin aikaisemmin siitä kuinka mies halusi minun tekevän abortin vaikka yli vuoden olimme ilman ehkäisyä olleet ja kuinka lopulta muutin pois yhteisestä kodistamme.

Muutin kuitenkin takas (taisi olla suuri virhe) koska hän lupaili kaikennäköistä. Hän ei halua erota eikä hän lastaan aio hylätä, vaan saa tulla jos on tullakseen. Nyt kuitenkin hän kiukuttelee minulle jatkuvasti! Hän ei suostu täyttämään neuvolassa tarvittavia lappuja, ei tulemaan ultraan mukaan, ei suostu kuuntelemaan kun yritän keskustella yhteisistä lapseen liittyvistä asioista, esim. kumman sukunimi annetaan lapselle yms. Hän on myös kieltänyt ettei lapsesta saa kertoa kenellekään hän tutuista!! Lisäksi häneen ei saa koskea, ei halata, ei suudella ja hän ilmoitti että häneltä on turha sitten seksiä pyytää koska sitä ei tipu. Tämä on mielestäni kaikista kamalinta mitä hän voi tehdä, asutaan yhdessä ja ollaan olevinaan pariskunta mutta hellyyttä en saa. Jos yritän puhua asiasta hän huutaa ja lähtee talosta ovet paukkuen.

Olisi pitänyt vaan pysyä erossa koska tämä on minulle huomattavasti vaikeampi tilanne! Ainoa ystäväni joka tietää tilanteesta on sitä mieltä että mies tarvii vaan aikaa sopeutuakseen tilanteeseen ja että minun pitäisi vaan jaksaa yrittää ja ymmärtää... En tiedä mitä tekisin... En ymmärrä miksei hän voi jättää minua ja lähteä jos hän kuitenkaan ei halua lasta ja perhe-elämää?!

Been there, done that. Tiedän täsmälleen mistä puhut. Aika joka pitäisi olla elämäsi ihaninta on piloilla miehen kypsymättömyyden takia. En tiedä mikä miestäsi vaivaa mutta voi olla ettei hän halua erota koska pelkää mitä muut ajattelevat (esim ei saa kertoa hänen kavereille) Ota se kaverisi mukaan neuvolaan ja ultriin ettei tartte yksin mennä.
Tiedän että yksinodottaminen on vaikeaa ja surullista, kokemusta on kahdesta, mutta siitäkin selviää. Älä kerjää huomiota, saat vain pahan mielen kieltäytymisestä.
Keskity vauvanodotukseen äläkä murehdi vielä tulevaisuutta.
:wave:

Meillä kävi samoin, et mies jopa halus olla pitämättä yhteyttä, kun kuuli raskaudesta, vaikka oli itse näyttänyt "vihreätä valoa" mahdolliselle raskaudelle. Pikku hiljaa alkoi välit paraneen, mut se oli aika herkkää aikaa ja monta itkua siinä itkettiin yksin kotona. Annoin sille etäisyyttä ja loppujen lopuks mies tuli mukaan perhe valmennukseen, sekä synnytykseen! Johon oli alunperin kieltäytynyt tulemasta!! Ylpeänä käveli sairaalassa lapsi sylissään. Anna vaan asioitten "kypsyä", uskon et se on vaan sitä "panikointia". Nauti raskaudestasi!

Yhteistyössä