ARGHHHHHHH......Miestä

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Just siivosin,heitänyt kaikki romut pois ja mies nyt tarkista kaikki pussit mitä mä olin heitänyt ja ihmetelee ""Ähhh kynät,miksi heitit niitä pois ,ai kuumi,ai Lucian lelu (joka on rikki)............ :kieh: arghh...miten se käy hermolle "PUMMI" :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
No mut jos sulla on ollu tapana viskoa tarpeellistakin tavaraa menemään, niin mies vaan haluaa tarkistaa, ettet heitä pois mitään käyttökuntosta...

mä heitin hänen polkupyörän varten joku mittari hän sanoi eiiii,sekin on hyvää :kieh: mä inhoan romu,hän ei edes käytä siitä :kieh: huomenna kaikki heitän salaan :D

dyykkari joo ja meiän mies on ihan samanlainen, kaikki pitäis säästää.
Ennen muuttoa 3kengät parvekkeella "tuulettumassa" ja parit samanlaiset varastossa..niitä kun voi vielä tarvita tai käyttää (joo hais ku rotanraato ja osassa oli sauma auki)..

ja kanssa just jotain mittareita ja muita löyty... fiuuu sillon ku ukko meni töihin niin siivous päälle :whistle: ei kerenny tekee eikä sanoo mitään :D

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
dyykkari joo ja meiän mies on ihan samanlainen, kaikki pitäis säästää.
Ennen muuttoa 3kengät parvekkeella "tuulettumassa" ja parit samanlaiset varastossa..niitä kun voi vielä tarvita tai käyttää (joo hais ku rotanraato ja osassa oli sauma auki)..

ja kanssa just jotain mittareita ja muita löyty... fiuuu sillon ku ukko meni töihin niin siivous päälle :whistle: ei kerenny tekee eikä sanoo mitään :D
voi niitä miehia :D :D
Mä olin myös heitänyt pois monta kerta OMIA kenkiä ja arvaa mitä :laugh: :laugh: :laugh: mä löysin niitä alhalla varastossa :laugh:

Yhteistyössä