Arkaluontoinen kysymys esiteini-ikäisten tyttöjen äideille. Olen hämmentynyt ja kaipaan neuvoja miten kohdata seuraavalla kerralla naisystäväni tytär?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Arkaluontoinen kysymys esiteini-ikäisten tyttöjen äideille. Olen hämmentynyt ja kaipaan neuvoja miten kohdata seuraavalla kerralla naisystäväni tytär?

Olen siis 53 v mies ja minulla ei valitettavasti ole tytärtä eikä siskoakaan joita molempia olen kaivannut. Poika on.

Olin Tinder treffeillä ja yh-nainen toi 11 v tyttärensä mukanaan. Oli ihan mukava tavata hänetkin.

Mutta minua hämmensi suunnattomasti se kun hän haki minuun syvän katsekontaktin, tapitti minua suoraan silmiin ja jotenkin aistin jotain flirttiä, hän halusi tarkistaa varmaan minun reaktioni

Olin todella hämmentynyt ja vaivaantunut koska lapset ovat lapsia ja olen ainoastaan kiinnostunut hänen äidistään. Minussa ei ole pienintäkään viitettä mihinkään pedofiliaan ja vihaan sellaisia miehiä.

voitteko ystävällisesti kertoa että miten kohdata tämä samainen nuori tyttö ensi kerralla. Tiedän että tuon ikäiset ovat varmasti hyvin epävarmoja itsestään että saanko minä miehenä jollain tavalla edes kehua ja kannustaa häntä esim viehättävyytensä puolesta ikäisiinsä poikiin?

Ja ei. Tämä ei ole mikään trollaus vaan ihan apua anova kysymys teille jotka osaatte kertoa ja neuvoa näissä vaikeissa asioissa.

Pahoitteluni tuplaviestistä koska tietokoneeni näytti että se ensimmäinen lähetys epäonnistui mutta se onnistui kuitenkin

pyydän ylläpitoa poistamaan sen toisen näistä.

Hän etsi sinusta turvaa. Kohtele häntä aluksi pikkulapsena kunnes löydätte oman arkisen tapanne, äläkä koe katsekontaktia tai mahdollista kädestä kiinni ottamista tai syliin tulemista seksuaalisena tekona. Hän mahdollisesti on jäänyt jonkin verran vaille normaalia turvaa perheessä.
Tuon ikäisen tytön kehitysvaiheeseen voi vielä kuulua että on mustasukkainen äidille isästä, mutta hän ei ole päässyt sitä normaalisti toteuttamaan, niin se mahdollisesti pyrkii nyt esiin.

Mää sain isäpuolen 15-vuotiaana, se oli aluksi mulle vaikeaa kun en ollut tottunut miehiin, mutta normalisoitui pian, kun isäpuoli kohteli mua huolehtivasti arkiasioissa.

Älä seksualisoi 11v lasta. Tuon ikäinen ei taatusti vielä flirttaile eikä varsinkaan 53v miehen kanssa
En seksualisoinutkaan, kaipaan vaan asiallisia vinkkejä.

Olen parhaillaan ystäväperheen mökillä ja rohkenin ottaa miespuolisen kaverin kanssa tämän asian esille saunan lauteilla. Hänelle oli käynyt tismalleen samoin, joku myös 11 v sukulaistyttönsä oli suorastaan alkanut flirttaileemaan hänen kanssaan heittämällä vastaavanlaisia pitkiä katseita syvälle silmiin. Ja huom tuo mies on jo 65 mutta ihan urheilullinen edelleen

Hänellä on kokemusta kun on liki 40 v tytär ja hän sanoi että seksuaalisuus herää tytöillä suurinpiirtein 11 v iässä ja paljon aiemmin kuin pojilla. Hänellä on myös poika

aloittaja

Hän etsi sinusta turvaa. Kohtele häntä aluksi pikkulapsena kunnes löydätte oman arkisen tapanne, äläkä koe katsekontaktia tai mahdollista kädestä kiinni ottamista tai syliin tulemista seksuaalisena tekona. Hän mahdollisesti on jäänyt jonkin verran vaille normaalia turvaa perheessä.
Tuon ikäisen tytön kehitysvaiheeseen voi vielä kuulua että on mustasukkainen äidille isästä, mutta hän ei ole päässyt sitä normaalisti toteuttamaan, niin se mahdollisesti pyrkii nyt esiin.

Mää sain isäpuolen 15-vuotiaana, se oli aluksi mulle vaikeaa kun en ollut tottunut miehiin, mutta normalisoitui pian, kun isäpuoli kohteli mua huolehtivasti arkiasioissa.
Kiitos asiallisesta ja asiantuntevasta vastauksesta

Heillä on jännä kuvio. Vanhemmat ovat eronneet ja tytär asuu isänsä viereisessä asunnossa, äiti lähellä eri rakennuksessa mutta käy päivittäin laittamassa ruokaa lapsilleen

Huolehdin kyllä tytöstä asiallisesti kun oltiin päiväretkellä, äidistään myös

aloittaja

Lapsi vain skannaa sut, että mikähän mahdat olla ja oletko hänen äidilleen tarpeeksi paras. Flirttailusta ei ole kyse, joten oikeasti voit unohtaa tämän ihmeellisen seksuaalissävytteisen ajattelutapasi kokonaan.

En seksualisoinutkaan, kaipaan vaan asiallisia vinkkejä.

Olen parhaillaan ystäväperheen mökillä ja rohkenin ottaa miespuolisen kaverin kanssa tämän asian esille saunan lauteilla. Hänelle oli käynyt tismalleen samoin, joku myös 11 v sukulaistyttönsä oli suorastaan alkanut flirttaileemaan hänen kanssaan heittämällä vastaavanlaisia pitkiä katseita syvälle silmiin. Ja huom tuo mies on jo 65 mutta ihan urheilullinen edelleen

Hänellä on kokemusta kun on liki 40 v tytär ja hän sanoi että seksuaalisuus herää tytöillä suurinpiirtein 11 v iässä ja paljon aiemmin kuin pojilla. Hänellä on myös poika

aloittaja
11 vuoriashan ei osaa arvioida, onko yli kolmekymppinen 40 vai 70 vuotias.
Elätte ihan eri maailmoissa. Tyttö ei tiedä, mikä on seksuaalisuus tai flirttailu. Noi sanat on tulleet vasta sille vastaan. Ei niitä harjoitella äitin kavereiden kanssa, muuten kuin aikuisten elokuvissa.
Paljon todennäköisempää on jokin tuijotuskilpailu-leikki tai juttu, joka tulee lasten maailmasta

"Minussa ei ole pienintäkään viitettä mihinkään pedofiliaan ja vihaan sellaisia miehiä."
Itsetutkiskelun paikka sillä jostain tuo reaktio lapseen kumpuaa.

Sinänsä hyvä merkki että tytär ei suhtaudu sinuun torjuvasti. Vastaa jollain tavalla mikä tuntuu sinusta luontevalta. Voit joko luoda läheisen suhteen tai sitten pitää etäisyyttä. Tuskin siihen mitään yhtä oikeaa tapaa on. Mitä ikinä teetkin niin ajattele aina ensiksi lapsen parasta.

Olen siis 53 v mies ja minulla ei valitettavasti ole tytärtä eikä siskoakaan joita molempia olen kaivannut. Poika on.

Olin Tinder treffeillä ja yh-nainen toi 11 v tyttärensä mukanaan. Oli ihan mukava tavata hänetkin.

Mutta minua hämmensi suunnattomasti se kun hän haki minuun syvän katsekontaktin, tapitti minua suoraan silmiin ja jotenkin aistin jotain flirttiä, hän halusi tarkistaa varmaan minun reaktioni

Olin todella hämmentynyt ja vaivaantunut koska lapset ovat lapsia ja olen ainoastaan kiinnostunut hänen äidistään. Minussa ei ole pienintäkään viitettä mihinkään pedofiliaan ja vihaan sellaisia miehiä.

voitteko ystävällisesti kertoa että miten kohdata tämä samainen nuori tyttö ensi kerralla. Tiedän että tuon ikäiset ovat varmasti hyvin epävarmoja itsestään että saanko minä miehenä jollain tavalla edes kehua ja kannustaa häntä esim viehättävyytensä puolesta ikäisiinsä poikiin?

Ja ei. Tämä ei ole mikään trollaus vaan ihan apua anova kysymys teille jotka osaatte kertoa ja neuvoa näissä vaikeissa asioissa.
Hyvin huolestuttava pakkomielle, ellei tämä ole pelkkää setämiehen päiväunta, joka on yhtö huolestuttavaa.

mutta kun eräs suuri uskonto sallii ja suosii avioitumisia lasten kanssa niin onko se sitten ihmiskunnan perimmäistä käytöstä?
luonnollista?

esiteini on jo jonkinlainen pienoismalli naisesta jollainen hänestä tulee useamman vuoden kuluttua

sen tulevan kauneutensa voi jo nähdä etukäteen

mutta onko se muka pedofiliaa jos aikuinen mies sanoo ääneen sen minkä sisimmässään kokee?

Yhteistyössä