Arkista rakkautta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunnuntain ajatelmia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sunnuntain ajatelmia

Vieras
Meillä ei ostella kalliita lahjoja toisillemme. Kun menimme naimisiin, pidimme todella pienet häät, kahvitilaisuus jossa kummankin vanhemmat. Yhtään yhteiskuvaa ei esim. naamakirjasta löydy, jossa hehkuttaisimme onneamme. Olemme olleet yhdessä kohta 12v, josta reilut 10v naimisissa, lapsia kaksi ja kolmas tulossa.

Sen sijaan osoitamme rakkautta pienillä teoilla, huomioimalla toista, esim. keittämällä kahvit valmiiksi kun toinen on tulossa kotiin tai jos toinen herää aamulla aikaisemmin.

Tuntuu vaan ettei nykyisin arvosteta tuollaista arkista rakkautta, häätkin pitäisi juhlia pitemmän (ja kalleimman) kaavan mukaan, muuten ei voi olla tosissaan. Ja nettiin ladata kuvia joissa näytetään koko maailmalle miten rakastuneita ollaan.

ei, vaan ihmisillä on tapoja osoittaa rakkauttaan monella tapaa. niistä arkisista asioista ja huomionosoituksista ei kerrota...kun ne on arkisia. mun mielestä on ihana kun pareista on kauniita kuvia, miksi onnen näyttäminen olisi pahaksi? ja mitä häihin tulee, niin kukin tavallaan. ei se tarkoita että te olisitte jotenkin enemmän rakastuneita ja täydellisiä toisillenne kun piditte pienet häät. ja lasten lukumäärä ei kerro mitään rakkaudesta liitossa.

Täällä samoilla linjoilla mennään. Pienet intiimit häät oli ja mitään ihmeellisiä yhteiskuvia ei olla otettu juurikaan, saatika sitten ainakaan niitä fb:hen ladattu.
Ja näin on mielestämme aivan loistavasti menty ja toimittu ja rakkautta piisaa vaikkei sitä kaikille niin julkisesti esitellä tai huudellakkaan.

Pakko sekin kyllä myöntää, että joskus siis JOSKUS hiukan saatan harmitella ja kadehtia niitä pareja jotka niin avoimesti osaavat rakkautensa esitellä.
Mutta sitten pysähdyn ja mietin että uskompa meillä olevan ainakin yhtä paljon jollei enemmänkin rakkautta vaikkakin juuri sitä arkistarakkautta!

Joten ymmärrän vallan hyvin sinua ap...paljon rakkautta teille yhteiseen arkeen <3 <3

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
ei, vaan ihmisillä on tapoja osoittaa rakkauttaan monella tapaa. niistä arkisista asioista ja huomionosoituksista ei kerrota...kun ne on arkisia. mun mielestä on ihana kun pareista on kauniita kuvia, miksi onnen näyttäminen olisi pahaksi? ja mitä häihin tulee, niin kukin tavallaan. ei se tarkoita että te olisitte jotenkin enemmän rakastuneita ja täydellisiä toisillenne kun piditte pienet häät. ja lasten lukumäärä ei kerro mitään rakkaudesta liitossa.

Peesi. Meillä oli isot häät ja kuviakin FB:stä löytyy, mutta arkinen rakkaus on se joka laittaa meidän onnen kukoistamaan. Mottomme on se, että molemmat tahtoo tehdä toisen onnelliseksi :heart:

. ei se tarkoita että te olisitte jotenkin enemmän rakastuneita ja täydellisiä toisillenne kun piditte pienet häät.

Ei, vaan nimenomaan yleisesti oletetaan että rakastuminen on täydellisempää jos on isot häät...

Mä en ole päässyt pukin kanssa edes naimisiin :D
Toissailtana sain ihanan selkähieronnan kun oli paikat jumissa,minä puolestani hieroin häntä eilen kun oli saliltakäynnin jälkeen jalat jumissa.
Vastavuoroisuus toimii,ihanalta tuntuu myös saada aamukahvit sänkyyn tuotuna,se että hän kantaa kauppakassit,avaa ovet,ottaa kainaloon ja rapsuttaa.
Kaikki kun pitää olla nykyään ekstriimiä että kelpaa ja vaaditaan mahdottomia.
Pienet arkiset huomionosoitukset on parasta,se että toisella on hyvä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
. ei se tarkoita että te olisitte jotenkin enemmän rakastuneita ja täydellisiä toisillenne kun piditte pienet häät.

Ei, vaan nimenomaan yleisesti oletetaan että rakastuminen on täydellisempää jos on isot häät...

en mä ole tollaista huomannut. meillä oli pienet häät koska ei haluttu kaikkia puolituntemattomia häihin. isot häät pitää yleensä sellainen pari joka tykkää olla esillä, joilla on paljon sukulaisia ja ystäviä ja jotka tykkää perinteisistä leikeistä ja tansseista. ei rakkautta pysty mittaamaan ja vertaamaan kenenkään muuhun suhteeseen. rakkautta voi osoittaa yhtä monella tapaa kuin on ihmisiä. mä esimerkiksi osoitan rakkautta mm. laittamalla ruokaa mun läheisille.

Yhteistyössä