Armi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnittyminen??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnittyminen??

Vieras
Onko kellään tullut n. viikko oviksesta kirkasta, vaaleeta verta? itselläni piti olla viellä n.10pvä. menkkoihin ja nyt on kahtena päivänä tullut vessassa käynnin yhteydessä. (ummetuksesta kärsineenä..)
Vuotoa tuli todella vähän, eikä siis jatkunut ,eikä ole tullut uudelleen esim. virtsatessa.
Tässä kierrossa tikutin oviksen ja yleensä menkat on alkanut tasan 14 pvä. jälkeen, jota on edeltänyt 2-4 pvä ruosteen värinen tuhru.
Lämpöä ei ole, ja mahassa juilii menkkamaisesti.
Toivoisin tietenkin että olisi kiinnittymisvuotoa, olisko jollain vastaava kokemusta ? ja myös kiinnostais tietää kiinnittymisvuodosta enempi kokemuksia tai tietoa????

moi!

Jos olet kärsinyt ummetuksesta, veri voi olla ollut peräisin peräaukosta :) Monesti ummetuksesta kärsivillä voi olla pieniä haavaumia peräaukon limakalvolla ja varsinkin silloin kun yrittää ulostaa, ne aukeavat ja niistä tulee nimenomaa kirkasta verta

Ei varmaan pitäisi sanoa mitään kun en tästä asiasta mitään tiedä... Mutta kun kalenteriani katson niin mulla oli kp 15, 16, ja 17 hyvin pienen pientä vuotoa (pikkareihin tuli pientä läikkää, en tarvinnut sidettä). Ja silloin siis olin raskaana, koska kp 28 tein positiivisen raskaustestin. Mutta tuo minun huhtikuinen raskauteni meni kesken hyvin varhaisessa vaiheessa, vain muutama päivä testin tekemisen jälkeen, joten en voi tietää, liittyikö se pieni tuhru siihen, että kaikki ei ollut aivan kunnossa vai olisiko ollut juuri kiinnittymisvuotoa, mikä ei ole mitenkään vaarallista.

Ei varmaan pitäisi sanoa mitään kun en tästä asiasta mitään tiedä... Mutta kun kalenteriani katson niin mulla oli kp 15, 16, ja 17 hyvin pienen pientä vuotoa (pikkareihin tuli pientä läikkää, en tarvinnut sidettä). Ja silloin siis olin raskaana, koska kp 28 tein positiivisen raskaustestin. Mutta tuo minun huhtikuinen raskauteni meni kesken hyvin varhaisessa vaiheessa, vain muutama päivä testin tekemisen jälkeen, joten en voi tietää, liittyikö se pieni tuhru siihen, että kaikki ei ollut aivan kunnossa vai olisiko ollut juuri kiinnittymisvuotoa, mikä ei ole mitenkään vaarallista.

kiitos vastauksesta, surullista se keskenmeno.
vähän samallalailla ajattelin, että joko merkki että kaikki ei kunnossa ,tai sitten se kiinnittymisv.
saa nähdä. on tää vauvakuumeilu aika rankkaa välillä..
hyviä vointeja.

Yhteistyössä