H
hopeless
Vieras
Haluaisin kannanottoja muilta aiheeseeni. Olen 20- vuotias nainen ja ongelmana on se, että pitkäaikainen poikaystäväni ei ole antanut minkäänlaista toivonkipinää lapsen hankinnan suhteen.
Olen hoitanut aina lapsia niin kauan kuin jaksan muistaa. Tälläkin hetkellä hoidan kolmea lasta 2kk, 2v ja 3v. Kun hoidan heitä, tunnen saavani enemmän onnen tunnetta kuin mistään muualta. He ovat minulla monesti yökylässäkin heidän vanhempien töiden vuoksi ja minulta ei tarvitse edes miettiä vastausta jos joku kysyy viikonloppuisin hoitamaan lapsiaan. Sitähän sanotaan että ne on kivoja niinkauan kun eivät ole omia, mutta minä en kuitenkaan usko siihen. Sana on levinnyt minusta nopeasti monille vanhemmille ja olen saanut paljon kiitosta hoidettavieni vanhemmilta. Opiskelen sosionomiksi ja olen erikoistumassa lapsiin, sillä se tuntuu olevan koko elämäni.<3
Asiaan..... tämä vauvakuume on ollut minulla jo 4 vuotta, eikä loppua näy... Tiedän ja tunnen olevani valmis äidiksi, mutta poikaystäväni on valitettavasti erimieltä. Hän haluaa odottaa vielä ainakin 5 vuotta eteenpäin. Tuntuu että tuhlaan aikaani vain odottamiseen, sillä minun unelmani on perustaa perhe ja se tuntuu olevan nyt minulle ajankohtaista. Kuitenkin rakastan poikaystävääni ylikaiken ja tiedän että hänestä tulee loistava isä vielä joskus. Olemme molemmat erittäin rauhallisia ihmisiä ja tiedän että lapsella olisi hyvä ja turvattu elämä perheessämme. Olen umpikujassa tämän asian kanssa, ja se tulee jo uniinikin miltei joka yö
tiedän että työnnän mieheni pois luotani tällä "painostamisella" ja asian esille otolla, mutta mitä voin tehdä? En tahdo erota miehestäni, mutta en tahdo myöskään lykätä unelmaani perheestä tuonnemmas vain siksi, koska miestäni pelottaa ajatus lapsesta. Mitä teen?
Asiaan..... tämä vauvakuume on ollut minulla jo 4 vuotta, eikä loppua näy... Tiedän ja tunnen olevani valmis äidiksi, mutta poikaystäväni on valitettavasti erimieltä. Hän haluaa odottaa vielä ainakin 5 vuotta eteenpäin. Tuntuu että tuhlaan aikaani vain odottamiseen, sillä minun unelmani on perustaa perhe ja se tuntuu olevan nyt minulle ajankohtaista. Kuitenkin rakastan poikaystävääni ylikaiken ja tiedän että hänestä tulee loistava isä vielä joskus. Olemme molemmat erittäin rauhallisia ihmisiä ja tiedän että lapsella olisi hyvä ja turvattu elämä perheessämme. Olen umpikujassa tämän asian kanssa, ja se tulee jo uniinikin miltei joka yö