S
serki
Vieras
...Kumpa voisinki. Mut ku ei oo vakipaikkaa, nii ei paljo voi asuntolainoja ottaa. :/ Oli niiiiiiiiin ihana asunto myynnissä ja IHANA piha jne... Olin aivan rakastunu siihen, mietin jo verhoja ja kangaskaupassa niitä kattelin. Lapsille ois ollu ihana 26 neliön huone jne jne jne.... Mutta tuo mies.. Senki mielestä piha oli kyllä hieno ja koko paikka muutenki, mutta pelkäs ottaa mitään riskejä. ÄRH!!! Näitä tilanteita on tullu niiiin paljo jo! Ihan liikaa! Aina kaikki mahdollisuudet umpeutuu, ku tuo ei uskalla ottaa mitään "riskiä". On menny hyvät autot, asuntovaunut ihan kaikki! Vaikka pitkään ollu aikomus ostaa omakotitalo isolla pihalla. Ja yhteen väliin just asuntovaunua katottiin. Mut en tajua!!! Miten mä saan ton innostumaan jostain!? Miten mä saan ton joskus omaan taloon? Tai tekemään JOTAIN päätöksiä!?!??! Miks miks miksS!??!?! Miks joku kävi ostaa sen talon, ennen ku mä sain ton pään käännettyä!! Eikä se ees maksanu ku 70 000 euroa. Ja SAIRAAAAAASTI tilaa sekä talossa että pihalla!! Aivan IHANA PAIKKA!! Vietävä... Vajaan viikon vaan oli myynnissä... :/ Ja me oltiin ekat katsojat... Olis ehditty ostaa se... BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!