ärsyttää enempi kuin savanna..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Älä ota niin vakavasti.

On katsos äitejä, jotka kaipaa kaikkia aktiviteettejä tunteakseen olonsa hyviksi ja eteviksi. Ja sitten on äitejä, jotka ovat sitä ilman että siitä tehdään sen suurempaa numeroa. :hug:

tiiän että ei pitäis ottaa vakavasti muttaku..ärsyttää |O |O

Ohi vaan, toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. ;)

omaiski sellasen taidon :laugh: ..no ei tää asia mun elämää haittaa,annanki tytölle huomenna kaksinkertasen annoksen LEHEMÄNmaitoo.. :kieh: ... :D

Kyll se siitä: kuuden vuoden päästä sun ei tarvii enää edes yrittää, kaikki sujahtaa läpi korvien ihan huomaamatta. :D

:D :hug:

Harvinaisen ärsyttävä ihmislapsi. Ja nimenomaan lapsi. Kunhan hänkin tuosta kasvaa ja aikuistuu niin TOIVOTTAVASTI tajuaa että maailmassa on muitakin tapoja toimia kuin hänen tapansa, eikä kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.

Mutta, tuo ihminen on niin suvaitsematon ja fanaattinen ja ahdasmielinen että pelkäänpä hänen olevan sitä aina. Sitten sitä ihmetellään 20 vuoden päästä miksi se elämä on ollut niin vaikeaa, ei ole läheisiä ja tytärkin pitää vain harvakseltaan yhteyttä.

Ja kun ei edes tajua, vaikka ystävällisesti yrittää sanoa, silti vaan jatkaa ja jatkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Harvinaisen ärsyttävä ihmislapsi. Ja nimenomaan lapsi. Kunhan hänkin tuosta kasvaa ja aikuistuu niin TOIVOTTAVASTI tajuaa että maailmassa on muitakin tapoja toimia kuin hänen tapansa, eikä kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.

Mutta, tuo ihminen on niin suvaitsematon ja fanaattinen ja ahdasmielinen että pelkäänpä hänen olevan sitä aina. Sitten sitä ihmetellään 20 vuoden päästä miksi se elämä on ollut niin vaikeaa, ei ole läheisiä ja tytärkin pitää vain harvakseltaan yhteyttä.

Ja kun ei edes tajua, vaikka ystävällisesti yrittää sanoa, silti vaan jatkaa ja jatkaa.

Näin se hällä varmaan menee jos ei käsitä olla ottaan opiksi!

ninaTT poltti PARI tupakkaa KOKO odotusaikana. Ei mielestäni paha. Fiksu nuori nainen on ja varmasti hyvä ja vastuuntuntoinen äiti. Kaikkea hyvää hänelle! Mielellään luen aina kirjoituksiaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
joo eihän ihmisessä muuten mitään vikaa mut jos mulle tulisi aukomaan jotain ku poika on vieläkin vaipoissa niin en alkaisi nielemään ihan tosta vaan... jostain luin et hänen lapsi ollut kuiva 2,5kk asti

Ei vauva voi olla kuiva vaikka on vvv vauva. Äidillä pitää olla aikaa ja energiaa kiikuttaa lasta 15 minuutin välein altaalle pissalle. Se ei ole sama asia kuin et vauva olis kuivana.

Sen sanon vielä,et kyllä minäkin olin ensimmäisen kans aika fanaattinen ja silloin nuorena. Mut elämä on opettanu joustamaan aika monessa...
Ja joskus voi joutua elämään pelkällä näkkärillä ja vedellä. Hengissä ollaan. Sitä en tiiä et kuin hyvä äiti nyt olen mut rakastan lapsiani.

No ohhoh. Taas musta tehdään alotuksia...

memmu, oliko nyt kivaa? Mä en sentään kokonaista aloitusta tee susta ja sun tyhmyydestä. Älä ota kaikkea niin ittees. Ei tartte lukea jos ei kiinnosta.

JA KUINKAKOHAN MONTA KERTAA PITÄÄ TOISTAA PALSTALAISILLE ETTEN PIDÄ ITTEÄNI MITENKÄÄN TÄYDELLISENÄ.

Nyt muakin alko ottaa aivoon ihan kunnolla.

Juu, poltin muutaman tupakan raskausaikana. Kyllä, seurustelin narsistisen alkoholistin kanssa joka pahoinpiteli mua raskauden aikan enkä edes jättäny sitä ekalla kerralla, tai tokalla tai kolmanella. Vasta joskus sadannella. Syön myös juustoa joskus. Ja jätskiä. En ole nyt nukkumassa vaikka kuinka tiedän että mun on nyt tosi huono valvoa. Olen kärsiny masennuksesta, syömishäiriöstä, olen juonut liikaa, olen polttanut tupakkaa, olen tehnyt vaikka mitä muuta pahaa.

NONIIN; SIINÄ TEILLE LISÄÄ EVÄSTÄ REPIÄ MUN KOKO PERSOONA PALASIKS.

En ymmärrä miks täällä aina mennään niin henkilökohtaisuuksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:
joo eihän ihmisessä muuten mitään vikaa mut jos mulle tulisi aukomaan jotain ku poika on vieläkin vaipoissa niin en alkaisi nielemään ihan tosta vaan... jostain luin et hänen lapsi ollut kuiva 2,5kk asti

Ei vauva voi olla kuiva vaikka on vvv vauva. Äidillä pitää olla aikaa ja energiaa kiikuttaa lasta 15 minuutin välein altaalle pissalle. Se ei ole sama asia kuin et vauva olis kuivana.

Jos sulla ei ole aikaa tai energiaa käyttää lasta potalla kerran tunnissa, parissa ja yöllä kerran, kaksi, ehkä pitäis miettii prioriteeti uusiks. MUR. Monet äidit käy raskausaikana ihan yht ä usein.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
No ohhoh. Taas musta tehdään alotuksia...

memmu, oliko nyt kivaa? Mä en sentään kokonaista aloitusta tee susta ja sun tyhmyydestä. Älä ota kaikkea niin ittees. Ei tartte lukea jos ei kiinnosta.

JA KUINKAKOHAN MONTA KERTAA PITÄÄ TOISTAA PALSTALAISILLE ETTEN PIDÄ ITTEÄNI MITENKÄÄN TÄYDELLISENÄ.

Nyt muakin alko ottaa aivoon ihan kunnolla.

Juu, poltin muutaman tupakan raskausaikana. Kyllä, seurustelin narsistisen alkoholistin kanssa joka pahoinpiteli mua raskauden aikan enkä edes jättäny sitä ekalla kerralla, tai tokalla tai kolmanella. Vasta joskus sadannella. Syön myös juustoa joskus. Ja jätskiä. En ole nyt nukkumassa vaikka kuinka tiedän että mun on nyt tosi huono valvoa. Olen kärsiny masennuksesta, syömishäiriöstä, olen juonut liikaa, olen polttanut tupakkaa, olen tehnyt vaikka mitä muuta pahaa.

NONIIN; SIINÄ TEILLE LISÄÄ EVÄSTÄ REPIÄ MUN KOKO PERSOONA PALASIKS.

En ymmärrä miks täällä aina mennään niin henkilökohtaisuuksiin.

:hug:

En minäkään nyt ymmärrä tätä julkista mollaamista.
Joku raja, ei tartten memmun "ämmätellä" tms. Voi opetella hän vaikka hallitsemaan ärtymystään.

riita poikki.
Nyt lähtään kaikki nukkuun ja lopetetaan tämä alstailu ja sauhuaminen.
ninaTT olet varmasti hieno ihminen.
Mut tuo maitojuttu saa aika monet takajaloilleen.
Eiköhän me jokainen ajatella lapsemme parasta silti.

Olen varmaan hirveän suvaitsematon ihminen vaikka tulen ihan hyvin toimeen oman perheeni kanssa vaikkakin meillä on todella erilaisia mielipiteitä todella monesta eri asiasta. Mä vaa satun tykkää keskustella niistä, välillä kärkkäästikin. Aivan kuten moni muukin käyttää sarkasmia tai jonkunmuunlaista huumoria kirjoituksissaan ,niin minäkin.

Sitä mä en ymmärrä, että oikein joukolla lähdetään hyökkäämään yksittäistä palstalaista kohtaan.

Jos sulla ei ole aikaa tai energiaa käyttää lasta potalla kerran tunnissa, parissa ja yöllä kerran, kaksi, ehkä pitäis miettii prioriteeti uusiks. MUR. Monet äidit käy raskausaikana ihan yht ä usein.

Ei ole. Minulla on viis lasta. Ja en kerkee vauvan joka viestiin reakoimaan. Käytän kestoja jos vähän helpottaa.

Tiiätkö mikä ihmisiä ärsyttää sinussa täällä.
Se et olet aika hyökkäävä kirjoituksillasi. Ja me elämme kaikki ihan erillaista elämää ja eritarpeilla. Vähän avarakatseisuutta niin homma pelaa.

ja sinä et ymmärrä henkilökohtaisuuksiin menemistä? Peilin paikka.

Olen varmaan hirveän suvaitsematon ihminen vaikka tulen ihan hyvin toimeen oman perheeni kanssa vaikkakin meillä on todella erilaisia mielipiteitä todella monesta eri asiasta. Mä vaa satun tykkää keskustella niistä, välillä kärkkäästikin. Aivan kuten moni muukin käyttää sarkasmia tai jonkunmuunlaista huumoria kirjoituksissaan ,niin minäkin.

Sitä mä en ymmärrä, että oikein joukolla lähdetään hyökkäämään yksittäistä palstalaista kohtaan.

Muista sinäkin ninaTT,että älä lähde halveeraamaan muita,jos ne eivät toimi samoin kuin sinä,ok? =)

mulla on toki aikaa, mutta lapsella ei ole haluja.

Pyydän syvästi anteeks kiihtymystäni,joskus menee yli. :ashamed: Ressaa ja kaikkee,tyttö roikkuu 24/7 jalassa kiinni ja ystävät unohtanu plaplapla. joo ja eihän sitä muihin pitäis purkaa..mut..noh..anteeksi. :hug:

Yhteistyössä