Ärsyttää! Eräs todella itserakas ihminen! Ei jaksa enää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ajattelin että nyt ku on kesälomilla niin ei onneks tarvii sietää sitä. Mutta niin vaan tuo tuli äsken lähikaupassa vastaan ja niin oli omahyväinen ilme kasvoilla, mutta vasta sen jälkeen kun oli päässyt ihmettelemään minua, melkein kirjalimellisesti, suu ammollaan. Tunnemme siis kevyesti, mutta ikinä en ole mitään pahaa hänelle tehnyt tai kellekkään muullekaan. Kyllä itsestään saa tykätä, mutta arjessa olen huomannut että ei häntä kiinnosta muut ihmiset ollenkaan. Hyvä ystävä sillä on yksi, ehkä kaksikin ja heitä kohtaan hän on kiltimpi. Kuitenkin ne hänen ympärilleen kerääntyvät kaverit ovat vain näennäisesti kavereita. Olen siitä ihan varma. Hän on ihmisjoukossa se joka jauhaa omista asioistaan ja muiden jutut ei kiinnosta yhtään. Nostaa itseään jalustalle tai vaihtoehtoisesti tekee itsestään uhria useimmiten ihan arkipäiväisissä asioissa. Jotta saisi sympatiaa ja huomiota. Eikä tarkoitukseni ole kerätä hänestä mahdollisimman paljon pahaa sanottavaa, mutta ärsyttää! Pakko avautua.

Vaikutat siltä ettei kaikki ole kyllä itselläsi nyt ihan hyvin.

Oletko varma ettet ole psykoosissa tai pamahtanut skitsofrenia jos kerran ihmiset muka pilkkaavasti sinua tuijottelee? Ja mitä sitten vaikka tuijottelisi. Sinulla on ongelma jos et kestä normaalia arkea ihmisten keskellä. katseita saat lopun ikääsi usko pois.

Olet jäänyt lapsen tasolle jos et pysty moista unohtamaan ja vaivaat päätäsi.

Et sitten yhtään katsonut peiliin, kun lähdit kauppaan? Sinullahan oli hiukset niin sekaisin ja pystyssä, että ihme on jos olin ainoa joka naureskellen tuijotteli.

Okei. Selvennettäköön vähän. En mä häiriintynyt siitä että se katsoi mua siellä kaupassa sillä tavalla, ihmettelin vain hetken. Se koko henkilön persoona ja meidän menneisyys alkoi vain ärsyttää kotiin tultua.

Yhteistyössä