N
Nikkis
Vieras
Mielestäni aina olen kiittänyt ja kehunut anopin antamia lahjoja ja ovat oikeastikin olleet kivoja. Meillä oli viikko sitten lapsemme 1 v syntyärit ja silloin jo ihasteltiin hänen tuomaansa lahjaa useaan kertaan. Saman päivän iltana tuli tekstari: kiitos kivoista juhlista. Mitä tykkäsit lahjasta? Viikolla vähän vastaava viesti ja nyt taas tänään. Alkaa jo olla vaikea keksiä miten kehun lahjaa kun vastaan viestiin. Niin ja näihin aijempiinkin viesteihin olen vastannut heti.
Sama toistuu jokaisten juhlien ja joulun jälkeen. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 12 vuotta eli aika monet lahjat ollaan ehditty vaihtaa. Kysyy minulta tekstarilla myös mitä hänen poikansa tykkäsi oikeasti hänen antamastaan lahjasta. Minusta tuntuu jotenkin hoopolta olla kokoajan vakuuttelemassa kuinka kivoja lahjoja antaa. Onko tämä joku tapa jossain päin suomea? Minä kun en itse kysele vastaavaa eikä kukaan muukaan ole minulta kysellyt ainakaan näin montaa kertaa joka juhlan jälkeen.
Sama toistuu jokaisten juhlien ja joulun jälkeen. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 12 vuotta eli aika monet lahjat ollaan ehditty vaihtaa. Kysyy minulta tekstarilla myös mitä hänen poikansa tykkäsi oikeasti hänen antamastaan lahjasta. Minusta tuntuu jotenkin hoopolta olla kokoajan vakuuttelemassa kuinka kivoja lahjoja antaa. Onko tämä joku tapa jossain päin suomea? Minä kun en itse kysele vastaavaa eikä kukaan muukaan ole minulta kysellyt ainakaan näin montaa kertaa joka juhlan jälkeen.