Ärsyttää kun anppi kyselee aina monta kertaa pidimmekö hänen antamasta lahjasta.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nikkis

Vieras
Mielestäni aina olen kiittänyt ja kehunut anopin antamia lahjoja ja ovat oikeastikin olleet kivoja. Meillä oli viikko sitten lapsemme 1 v syntyärit ja silloin jo ihasteltiin hänen tuomaansa lahjaa useaan kertaan. Saman päivän iltana tuli tekstari: kiitos kivoista juhlista. Mitä tykkäsit lahjasta? Viikolla vähän vastaava viesti ja nyt taas tänään. Alkaa jo olla vaikea keksiä miten kehun lahjaa kun vastaan viestiin. Niin ja näihin aijempiinkin viesteihin olen vastannut heti.

Sama toistuu jokaisten juhlien ja joulun jälkeen. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 12 vuotta eli aika monet lahjat ollaan ehditty vaihtaa. Kysyy minulta tekstarilla myös mitä hänen poikansa tykkäsi oikeasti hänen antamastaan lahjasta. Minusta tuntuu jotenkin hoopolta olla kokoajan vakuuttelemassa kuinka kivoja lahjoja antaa. Onko tämä joku tapa jossain päin suomea? Minä kun en itse kysele vastaavaa eikä kukaan muukaan ole minulta kysellyt ainakaan näin montaa kertaa joka juhlan jälkeen.
 
Laitat seuraavan kerran itse viesti HETI, kun juhlat ym.. kekkerit päättyvät tyyliin näin

Kiiiitos, kiiitos, kiitos ihanasta, kauniista , hellyyttävästä, tyylikkäästä , kivasta lahjasta!!!!
Tosi ihana oli ja tuokaa jatkossakin vain ja ainoastaan yhtä ihanai paketteja :)
 
Voihan se olla ärsyttävää, mutta varmaan anoppi kaipaa kehuja ja ilahtuu kovasti siitä kun kehutte hänen ostamia lahjojaan, joten ei varmaan ole iso vaiva sinulta laittaa viestiä, että oli tosi ihana lahja ja lapset on sillä paljon leikkineet tmv. :) Koska hän noin paljon kyselee, hänellä on varmaan vähän huono itsetunto ja kehut ja kiitokset on hänelle tärkeitä, ei kannata ärsyyntyä pikkujutusta.
 

Yhteistyössä