******* Ärsyttää kun ex ei vastaa puhelimeen!!!!!*@%#

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedän tunteen. Mieheni soittaa lapselleen varmaan 10 x viikossa, eikä kukaan vaivaudu vastaamaan, ei lapsi, eikä äitinsä (ex). Isä ostanut vasta lapselleen hiivatin kalliin kännykän (eli varmasti on uusi ja toimiva peli) , eikä silti vaivaudu siihen vastaamaan,puhumattakaan että soittaisi takasin, kun näkee puhelun tulleen. Joskus olis oikeastikin tärkeää asiaa ja kun lasta ei saa sitten millään kiinni...kiusa se on pienikin kiusa..

Kun taas lapsi on meillä käymässä, niin puhelin on yötä päivää auki ja käden ulottuvilla jos vain sattuu äitiliini soittamaan. Ja vähintään pari kertaa soittaa äidilleen muutenkin kun on täällä meillä. Joskus vahingossa kun isä ei satukaan vastaamaan puhelimeen, kun sieltä käsin yritetään tavoitella, niin johan leimataan huonoksi isäksi ja välinpitämättömäksi...Blääh, en jaksa edes kirjoittaa koko asiaa. Ehkä joku tietää mistä puhu, joku ehkä ei.

Jaahas,vastausta on odoteltu. :) Selvishäs se,ex oli vieny lapset yhdelle sen hyvälle tutulle naapurille hoitoon ja ite oli baariin lähteny,reissu venyny ja oli jääny yöksi kaverinsa luo toiselle paikkakunnalle...

Vähä sanoin että olis tuonu lapsen edes mulle tai ilmottanu että tällänen juttu on kun niin huolissaan oltiin. :/

Mutta loppu hyvin,kaikki hyvin siis!Huh. :flower: =)

Mä oisin kyllä tollasessa tilanteessa saanu helvetinmoisen hepulin, jos mun kohalle ois tollanen sattunu :o Enkä todellakaan voisi sanoa, että loppu hyvin, kaikki hyvin :/

Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu harmailee:
Mä oisin kyllä tollasessa tilanteessa saanu helvetinmoisen hepulin, jos mun kohalle ois tollanen sattunu :o Enkä todellakaan voisi sanoa, että loppu hyvin, kaikki hyvin :/

miten nin ei olis loppu hyvin kaikki hyvin?!?! kai sillä isälläkin on oikeus mennä ja tulla vaikka onkin isä. ei sen etävanhempana tarvitse 24h istuu lapsensa vieressä silloin kun laps tulee. tässä on todellakin kaikki hyvin, kaikki kunnossa ja asiat selvinneet!

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

miten nin ei olis loppu hyvin kaikki hyvin?!?! kai sillä isälläkin on oikeus mennä ja tulla vaikka onkin isä. ei sen etävanhempana tarvitse 24h istuu lapsensa vieressä silloin kun laps tulee. tässä on todellakin kaikki hyvin, kaikki kunnossa ja asiat selvinneet!

No kyllä se vähän sitä tarkoittaa..Kuka ääliö ottaa lapsen tapaamiseen ja vie sen jollekin hoitoon ja lähtee baariin.
Vittu mä en välillä tajua ihmisten järjenjuoksua.

No kyllä mun mielestäni loppu hyvin,me kun jo lasten kans pelättiin ties mitä sattuneen.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

No kyllä se vähän sitä tarkoittaa..Kuka ääliö ottaa lapsen tapaamiseen ja vie sen jollekin hoitoon ja lähtee baariin.

Niinpä. Ja hänelle oli vielä tulossa lisää lapsia iskän kanssa laatuaikaa viettämään, mutta ryyppääminen meni niiden edelle.
Ihania isukkeja :|

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

samaa mieltä.

no mun mielestä sillä etävanhemmalaa on oikeus tehdä omana tapaamisvkl:naan mitä haluaa. saisiko viedä lastaan hoitoon sitten esim.omalle äidillekkään eli lapsen mummulle? mun mielestä on ok, että eletään normiarkea. ja etenkin kun kyseessä tuskin on ainoa ja viimeinen kerta kun muksu on isällään. ja mistäs te tiedätte vaikka tuo lapsi tykkäis kyseisetä hoitopaikastaan johon päässyt kyläilemään? ei etävanhemman tavritse olla mitenkään yltiö kiitollinen siitä että voi olen saanut lapseni nyt kahdeksi päiväksi ( tai jotain ) koska hän on vanhempi siinä missä toinenkin. samat oikeudet ja velvollisuudet.

onneks kaikki on kunnossa. =) mut en mä kyl ymmärrä et tapaamisen aikaan tökätään lapset hoitoon ja lähdetään ryyppäämään ja annetaan viel reissun venyä eikä ilmoiteta mistään mitään. parempi olis sit lasten antaa olla toisen vanhemman luona jos ei aio edes olla paikalla kun on lasten kaa tapaaminen. :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

samaa mieltä.

no mun mielestä sillä etävanhemmalaa on oikeus tehdä omana tapaamisvkl:naan mitä haluaa. saisiko viedä lastaan hoitoon sitten esim.omalle äidillekkään eli lapsen mummulle? mun mielestä on ok, että eletään normiarkea. ja etenkin kun kyseessä tuskin on ainoa ja viimeinen kerta kun muksu on isällään. ja mistäs te tiedätte vaikka tuo lapsi tykkäis kyseisetä hoitopaikastaan johon päässyt kyläilemään? ei etävanhemman tavritse olla mitenkään yltiö kiitollinen siitä että voi olen saanut lapseni nyt kahdeksi päiväksi ( tai jotain ) koska hän on vanhempi siinä missä toinenkin. samat oikeudet ja velvollisuudet.

No, jos normiarki on sitä että iskä ryyppää ja lapset lykätään naapuriin, niin.... :/
Mun mielestä iskän pitäisi nimenomaan jaksaa viettää ne vähäiset päivät lastensa kanssa - ryypätä voi ihan rauhassa sitten, kun lapset on taas kotonaan äidin kanssa. Sehän on lapsen oikeus tavata etävanhempaansa, eikä se oikein toteudu jos lapsi heivataan hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

samaa mieltä.

No, jos normiarki on sitä että iskä ryyppää ja lapset lykätään naapuriin, niin.... :/
Mun mielestä iskän pitäisi nimenomaan jaksaa viettää ne vähäiset päivät lastensa kanssa - ryypätä voi ihan rauhassa sitten, kun lapset on taas kotonaan äidin kanssa. Sehän on lapsen oikeus tavata etävanhempaansa, eikä se oikein toteudu jos lapsi heivataan hoitoon.

siis voi argh!
mä en ainakaan sano enää muuta kuin että turha on sun(kaan) q-kuppi tuomita ketään kun emme taustoja tiedä.
ei tarvitse tuomita heti ryyyppäämiseksi, huonoksi isäksi ja lasten LYKKÄÄMISEKSI pois hoitoon .

niin. vai keskustellaanko siitä miten monissa perheissä lapset on kotonaan ihan lähivanhemman kanssa ja kuitenkin lähivanhempi ei ole läsnä.
vaan roikkuu vaikkapa palstalla.

siis voi argh!
mä en ainakaan sano enää muuta kuin että turha on sun(kaan) q-kuppi tuomita ketään kun emme taustoja tiedä.
ei tarvitse tuomita heti ryyyppäämiseksi, huonoksi isäksi ja lasten LYKKÄÄMISEKSI pois hoitoon .

niin. vai keskustellaanko siitä miten monissa perheissä lapset on kotonaan ihan lähivanhemman kanssa ja kuitenkin lähivanhempi ei ole läsnä.

Ihan sama mitä on TAUSTALLA, mutta jos lapsi menee isäänsä tapaamaan ja isä vie lapsen naapuriin hoitoon lähtiessään ryyppäämään, niin se ei vastaa mun käsitystäni lapsen ja isän tapaamisista.
Mä en hyväksyisi tuollaista omalta mieheltäni, onneksi mun ei tarvitsekaan. Vapaapäivätkin viettää lasten kanssa, eikä suinkaan jossain muualla.
Mun lapset on iskän kanssa legoja rakentamassa juuri nyt. Vanhempi on siis läsnä, vaikka äiti palstalla onkin :xmas:

siis voi argh!

Ihan sama mitä on TAUSTALLA, mutta jos lapsi menee isäänsä tapaamaan ja isä vie lapsen naapuriin hoitoon lähtiessään ryyppäämään, niin se ei vastaa mun käsitystäni lapsen ja isän tapaamisista.
Mä en hyväksyisi tuollaista omalta mieheltäni, onneksi mun ei tarvitsekaan. Vapaapäivätkin viettää lasten kanssa, eikä suinkaan jossain muualla.
Mun lapset on iskän kanssa legoja rakentamassa juuri nyt. Vanhempi on siis läsnä, vaikka äiti palstalla onkin :xmas:

sun miehes tekee paljon töitä ja teilä on kaks pientä lasta. kyllä sä vaan siihen nähden yllättävän paljon näsäviisailet tällä palstalla.

no jos lapsi on jokatoisen vkl isällään, niin miksi juuri SILLOIN pitää lähteä baariin!?! en ymmärrä :/

Sitä minäkin kovasti ihmettelen.
Ystäväni perheessä oli näin, ja nykyään lapset ei sitten isäänsä näekään, koska ei kai iskäviikonlopun tarkoitus ole se, että 7- ja 11-vuotiaat ovat kaksin kotona kun isä menee ryyppäämään ja makaa sitten kamalassa krapulassa seuraavan päivän, jos tulee kotiin ollenkaan.

siis voi argh!

sun miehes tekee paljon töitä ja teilä on kaks pientä lasta. kyllä sä vaan siihen nähden yllättävän paljon näsäviisailet tällä palstalla.

Mun mies tekee paljon töitä ja se on hienoa, sillä juuri siksi mun ei tarvitse mennä töihin, vaan saan hoitaa lapseni kotona 4-5 päivää viikossa. 2-3 päivää he ovat päiväkodissa, ja kotipäivinäkin nukkuvat parin tunnin päikkärit. Eli mulla on rutkasti aikaa sekä olla lasteni kanssa että vittuilla sun kaltaisille :xmas:

no jos lapsi on jokatoisen vkl isällään, niin miksi juuri SILLOIN pitää lähteä baariin!?! en ymmärrä :/

niimpä. kyllä muakin ottais aivoon jos lasten isä veis lapset muualle hoitoon sen kerran kun pitäis tavata noita lapsia. jos ei kerran viikkoon vois sitä 3-20tuntia viettää lastensa kanssa niin mitäs niitä sit isälleen edes viemään. eihän se tapaaminen edes toteudu silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

niimpä. kyllä muakin ottais aivoon jos lasten isä veis lapset muualle hoitoon sen kerran kun pitäis tavata noita lapsia. jos ei kerran viikkoon vois sitä 3-20tuntia viettää lastensa kanssa niin mitäs niitä sit isälleen edes viemään. eihän se tapaaminen edes toteudu silloin.

Haa. En olekaan ajatukseni kanssa yksin :saint: vaan muutkin on samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Haa. En olekaan ajatukseni kanssa yksin :saint: vaan muutkin on samaa mieltä.

aivan täysin samaa mieltä. johan siinä lapset kärsii, jos isä ryyppää vaan.... siis silloin,kun lapset ovat paikalla.

Yhteistyössä