Ärsyttää kun jotkut luulevat mun miehen olevan vaimonhakkaaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi vaimo

Vieras
Miehen entinen vaimo levitti eron aikaan juttua, että mies löi häntä. No totuus on todella toisenlainen. Vaimo oli se joka kärsi pahoista mielenterveysongelmista, ryyppäsi ja petti. Joskus mustasukkaisuuksissaan iski miestä veitsellä vatsaan, ei onneksi kovin pahoin. Mies ei kuitenkaan päivystyksessä kehdannut kertoa mitä oli tapahtunut.

Mies katseli sitä naista yli vuoden kun hoitava henkilökunta sanoi, että miehen pitää ymmärtää ja tukea. Siis ymmärtää ja tukea kun toinen samaan aikaan ryyppää ja pettää. Kärsi todella pahoista mielenterveysongelmista ja oli hoitolaitoksessa 4kk. Kysyin mieheltä, että kuka häntä ymmärsi. Mies sanoi, että ei kukaan. No toki varmaan oma suku ymmärsi, mutta naista hoitavan tahon mielestä vain naista piti tukea ja ymmärtää. Toinen huiteli ties missä ja mies hoiti lapset.

No nyt kun olen ollut miehen kanssa reilun 3 vuotta, niin olen parilta ihmiseltä kuullut, että ei kai mies lyö mua. Ei hitto. Tuo mies on kiltein mies jonka mä tiedän. Ottaa tavallaan vähän liikaakin muut huomioon omalla kustannuksella. On huolehtinut lapset aikuisiksi normaaliin elämään. Sanallista riitaa voi olla, mutta koskaan en ole miestä pelännyt eikä hän ole koskaan ollut uhkaava. Ennemmin pitää mykkäkoulua.

Miehen aikuiset lapsetkin sanoo, että heidän äitinsä oli se joka kaiken aiheutti ja isä yritti pitää kaiken kasassa. Silti uskotaan ennemmin sitä mielenterveysongelmaista juoppoa joka väitti eron aikaan, että mies löi. Erosta on aikaa yli 10 vuotta ja nainen on edelleen samassa jamassa ja lapsensa käyvät tapaamassa häntä melko harvoin. Noista naisen pettämisistä yms. mä tiesin jo ennen kuin tutustuin kunnolla mieheen, aiemmin tiesin hänet vain nimeltä.

Ottaa päähän kun väitetään hakkaajaksi miestä joka ei todellakaan ole sellainen. Mulla yksi lapsi aiemmasta suhteesta ja mies on hänet hyväksynyt aivan täysin. Jos olen töissä, niin kyllä mies lapselle huolehtii ruoan yms. No taitaa olla parempi kun jättää omaan arvoonsa nuo ihmisten harhaluulot koska tiedän itse minkälainen mies on. Miehen yksi kaveri sanoi, että nyt mies on sellaisessa suhteessa jossa hän voi olla oma itsensä eikä ole alistettu. Hämmennyin tuosta enkä oikein osannut sanoa mitään.

Mutta onko se niin, että jos nainen kertoo olevansa uhri niin ennemmin uskotaan häntä?

No niinhän se on. Kiitos feministien, joiden mielestä nainen ei ylipäätään voi harjoittaa perheväkivaltaa tai muuta sortoa miestään kohtaan (syy on aina "patriarkaatin"). (n)

Jos sulla on hyvä ja onnelline suhde, niin älä ala parin juoruilijan tuottaa pahaa mieltä. Niiden elämä on todennäköisesti melko köyhää, kun jaksavat jauhaa ihmisistä, joita eivät edes tunne.

Yhteistyössä