Miehen kommentti pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jimida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jimida

Vieras
Mulla oli siis pieni suhde miehen kaverin kanssa joskus aikoinaan. Ei oltu sängyssä kuitenkaan. Mies tietää tästä ja on antanut anteeksi. Tässä yhtenä päivänä mies sitten sanoi, että häntä ottaa enemmän päähän se, että kaveri petti. Mua hän kuulemma ymmärtää, koska meillä meni huonosti silloin. Mitähän tostakin pitäs ajatella? Ajatteleeko kaikki miehet noin?

No en tiedä kyllä..Ehkä se on miehillä toi kaverisuhde on semmosta veljeyttä,et ei halua ajatella,et sellanen ihminen vois millään tasolla pettää.Miehillä tuppaa kovasti olemaan tota yhteisyyttä keskenään omissa kaveriporukoissaan ainakin ja siinä eletään niin,että toisten omiin ei kosketa.Se kirjoittamaton sääntö.Ja sanoihan hän itsekin,että ymmärtää sua koska teillä meni huonosti,mut kaveriaan ei ymmärrä koska on vapaaehtoisesti siis tullu siihen vielä vähän lisää asioita sotkemaan..Miehen mielestä..Ehkä..En mä tosta kyllä vetäis johtopäätöstä,et se on kans sua pettäny samaan aikaan.En oikeestaan edes pahemmin ajattelis asiaa.Ottaisin sen kaiketi niin,että mies on nyt lopullisesti antanu sulle anteeks asian..

Mä olen samaa mieltä miehesi kanssa. Jos mun mies kävisi panemassa jotain mun ystävää jonkun meidän parisuhdekriisin aikana, niin kyllä multa enemmän miehelle heruisi sympatiaa kuin kaverille. Miestä voisin ymmärtää, että kaipaa hellyyttä tai huomiota muualta, mutta jos joku ystäväni meidän kriisin aikana sekaantuisi mieheeni, olisi kyllä tasan entinen ystävä!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:o no en tiiä ajatteleeko kaikki miehet nuin... hän on varmaan itekki pettäny sinua samaisena aikana... :whistle:

Tosta on kyllä epäilys, mies ei vaan koskaan oo myöntäny mitään mut se nainen puhuu vähän toista. Tohon aikaan liittyy niiiiin paljon sotkua, joka kalvaa meidän suhdetta edelleen.

Yks kaveripariskunta eros ku muija pani miehen kaverin kans, no pari kyl palas viel yhteen yrittämään mut kaverilleen ei anteeks mies antanu useampaan vuoteen. Nyt on siis pari eronnu ja mies ja kaveri taas jotenki puheväleis

Yhteistyössä