Ärsyttää kun menkkoja ei taas vaan näy.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tikkipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tikkipää

Vieras
Tää on niin tätä, vedetään jo 36 kiertopäivää ja missään ei ole mitään oireita menkoista, muuta kuin se että tissikipu loppui kuin seinään.

Olen aina ollut sillä kannalla että lääkäristä en hae mitään kiertoa tasoittavia lääkkeitä mutta pakko kait se on kohta jotain hakea kun ei tästä odottelusta tule mitään!

Kerran kierto venyi 54 päivään ja sitten seuraavalla kerralla ne on 25 päivää.

Tuskin nyt raskaaksikaan pystyy tulemaan kun kierto on mitä sattuu.

Musta tuntuu että mä katkeroudun joka kuukautisten jälkeen aina vaan enempi ja enempi kun mitään ei tapahdu.

Meni taas ihanan sunnuntai päivä ihan vituille kun tein testin ja negaahan se näyttää.

Kiitos kuin sain purkautua :(

Kirjauduin nyt samalla...

Niin kait se on mentävä mutta veetuttaa siellä juosta.

Kaksi km on takana ja kohtukin leikattiin väliseinämän takia ja lääkäri vaan sano että nyt pitäs heti kyllä tärpätä kun on se ongelma hoidettu pois päiviltä.
No 3kk sen leikkuun jälkeen tärppäskin muuta siitä raskaudesta en kerenny iloita kuin 3 päivää.

Mä täytän kohta 30 vuotta ja mulla/meillä ei ole yhtään lapsia :'(

Ei se mitään sitähän varten täällä ollaan ja yleensähän se helpottaa kun saa purettua pahaaoloaan.
Tuttua mullekin toi joku kuukautinen pettymys muistan miten rankaa se oli.Ehkä se lääkärissä käynti on hyvä ajatus voit saada apu ja jos siten tärppäis

Mulla löyty aikoinaa kysta munasarjasta ja se leikattiin jonka jälkeen aloitetiin lapsettomuus tutkimukset ja jäivät kesken kun tulin raskaaksi joka sitten osoittautui tuulimunaksi.Vuosi sen jälkee jatketiin tutkimuksia ja taas tulin raskaaksi ja kaikki meni hyvin ja nyt tuo "vauva" juhlii jo 5v synttäreitä.
Toivotaan että sinullakin mene hyvin ja se stressihän vaikuttaa tiedän kyllä miten helppo on sanoa että älä stressaa ja miten vaikea on olla stressaamatta.
Itse olin yli 30v kun lopulta tärppäsi ja eka syntyi.

Tuttu tunne, kierron 71. päivä menossa ja kuukautisia ei näy ja v*tuttaa. Testin tein eilen ja oli negatiivinen. Olin kaksi vuotta ilman pillereitä ja kiertoväli oli sillonkin 50-90 päivää, jouduin syömään vuoden pillereitä ja lopetin ne maaliskuun lopussa ja yhet menkat ollu sen jälkeen.

Stressistä kuulemma johtuu epäsäännöllinen kierto ja pillereitten loputtua kestää tasaus. joo joo ei ne tasaantanu kahden vuoden aikana. Kohta tulee eteen aloittaa kiertoatasaava lääke, että saa lapsen edes kolmekympisenä.

Mulla ei ollu pillereiden lopettamisen jälkeen mitään eroa menkoissa, paitsi, että kierto oli 27 päivää (lyheni yhdellä päivällä). Tosin se oli sen 27 päivää ennen pillereiden aloitustakin. Nyt kolme ja puol vuotta olen ollu ilman pillereitä ja kierto nykyään 27-29 päivää. Kaks kertaa on ollu myöhässä 5 päivää. Ollaan menossa "hoitolaan", vika on tosin miehessä, mua ei edes oo kovasti tutkittu, lähinnä verikokeet otettu ja sisätutkimukset tehty.
Sinuna ottaisin jotain kiertoa tasaavaa lääkitystä, jos vaavi on haaveissa.
Mulla itsellä tällä hetkellä vähän "off"- olo, kun lääkäri totesi aika epätodennäköiseksi luomuraskautumisen. Jotenkin helpottanut omaa oloa, kun ei "turhaan" toivo. Tsemppiä sulle tikkipää!

Yhteistyössä