Ärsyttää!!!(lapsen hoitopaikka)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuskus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
:o Jos tuo on jokapäiväistä, niin palaveria pystyyn hoitajien ja tämän kiusaajan vanhempien kanssa. Ei tollanen peli vetele.

On aika kohtuutonta vaatia palaveria, jos ei ole edes nätisti sanonut lapselle, että tuo ei ole kivaa, voisitko lopettaa.

jos on kyse esikoululainen vastaan kolmivuotias niin kyllä minä katson oikeudekseni ja jopa velvollisuudekseni ojentaa tuota isompaa. Ja kyllä, sallin ja toivon että omianikin ojennetaan kun tarve vaatii. Kukaan ei varmastikaan kuvittele että oma kullannuppu ei mitään sopimatonta tekisi, mutta kyllä siihen on puututtava. ja minä varmasti puutun muidenkin kohdalla kuin vain omieni, se on varmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielestäni tuo "anna olla viimeinen kerta" oli typerää ja kohtuutonta. Kaikki tekevät virheitä myös teidän omat mussukat.

Ja esim. meidän lapset nauravat paljon ja ovat iloisia. Moni katsoo pahasti jo pelkkää naureskelua, vaikka mitään lällättelyä ei ole.

(Suomessahan ptiää olla myrtsi ilme naamalla kuulina jo lapsilla)

Kyllä Suomessakin saa jutella, nauraa ja olla iloinen. Se on täysin eri asia kuin lällättely, kiusaaminen ja haukkuminen! Mutta aika usein monen kiusaajan äiti on sitä mieltä, että hänen lapsensa vaan on sosiaalinen, vaikka sosiaalisuus ja ilkeys on kaksi eri asiaa.
"Anna olla viimeinen kerta" on ihan normaali sanonta, jota olen kuullut käytettävän myös päiväkodissa, ja moni tuntemani äiti käyttää sitä omiinkin lapsiinsa. Se ei tarkoita mitään sen enempää, ainoastaan sitä että noin ei saa tehdä ja tämä kerta saa luvan olla viimeinen.

Yhteistyössä