Ärsyttää miesystävän käytös!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja maksa itse lapsesi haalarit:
Ootko tosissas!!!!!!!!!!!

ISO PEESI.

Ihme jos kyseinen mies jaksaa kovin kauaa apn kaltaista pummia katsella. Tienaisit itse rahasi ilman sossua, mies jonka kanssa et edes seurustele ja vaikka seurustelisitkin, ei ole sinun lompakkosi.

Mistäs tienaan omat rahani, kun ei ole töitä tarjolla ja pohjana peruskoulu ja lukiota eka vuosi? Tarjoilijan hommia tein vuoden, mutta selkä ei kestä niitä enää. Lisäksi haluan olla lapseni kanssa kotona, minä en noin pientä mihinkään hoitoon laita. Että onko mulla hirveästi mahdollisuuksia?

No kumma juttu, kyllä mullakin YHna riittää rahat hoitovapaalla lasten haalariostoksiin ja ehkä sunkin pitäisi hieman ennakoida kyseisiä hankintoja. Tai lähde opiskelemaan itsellesi se ammatti! Ja muista käyttää jatkossa ehkäisyä, jos asiat on tuolla tolalla.

Tee lapsi sen miehen kanssa;) Ups, pilsu unohtui. Sit oisitte niinqu happy family ja mies kävis töissä ja elättäis ja sä saisit ihqun vauvan ja elelisitte onnellisena eikä sun tarttis enää ikinä edes miettiä töitä<3<3

Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:
Tee lapsi sen miehen kanssa;) Ups, pilsu unohtui. Sit oisitte niinqu happy family ja mies kävis töissä ja elättäis ja sä saisit ihqun vauvan ja elelisitte onnellisena eikä sun tarttis enää ikinä edes miettiä töitä<3<3

Toivottavasti mies tajuaa käyttää kumia.

ISO PEESI.

Ihme jos kyseinen mies jaksaa kovin kauaa apn kaltaista pummia katsella. Tienaisit itse rahasi ilman sossua, mies jonka kanssa et edes seurustele ja vaikka seurustelisitkin, ei ole sinun lompakkosi.

Mistäs tienaan omat rahani, kun ei ole töitä tarjolla ja pohjana peruskoulu ja lukiota eka vuosi? Tarjoilijan hommia tein vuoden, mutta selkä ei kestä niitä enää. Lisäksi haluan olla lapseni kanssa kotona, minä en noin pientä mihinkään hoitoon laita. Että onko mulla hirveästi mahdollisuuksia?

No kumma juttu, kyllä mullakin YHna riittää rahat hoitovapaalla lasten haalariostoksiin ja ehkä sunkin pitäisi hieman ennakoida kyseisiä hankintoja. Tai lähde opiskelemaan itsellesi se ammatti! Ja muista käyttää jatkossa ehkäisyä, jos asiat on tuolla tolalla.

No kuten kerroin, nyt tuli isoja yllättäviä menoja. Mihin ammattin mä opiskelisin, kun on selkä paskana ja lapsi vielä pieni, ei ihan lähi aikoina onnistuis senkään takia?

Voi helv...i oikeesti!!! Siis viis kuukautta oot tapaillu jotain nuorta miestä, ja nyt sen pitäs maksella sun lapselles jotain haalareita tai muuta! Eikä ees sais omilla tienaamillaan rahoillaan lähteä ansaitulle lomareissulle. Oot hirvee ämmä kyllä... Kun sanot, että se on jo kuitenki maksellu sulle ja lapselles juttuja, niin mikään ei sulle riitä. En voi ymmärtää mitenkään tollasia ihmisiä.

Ja miten se lapsi nyt keskellä tammikuuta sen uuden haalarin tarttee, eikö ap ole lapselleen vielä ostanut talvihaalaria laisinkaan? Tää ketju on nyt kyllä niin yksinkertainen että tuli ihan paha olo :x

Tarttee, kun meni rikki vanha niin pahasti lopullisesti.

ISO PEESI.

No kuten kerroin, nyt tuli isoja yllättäviä menoja. Mihin ammattin mä opiskelisin, kun on selkä paskana ja lapsi vielä pieni, ei ihan lähi aikoina onnistuis senkään takia?

Kun oot noin miehen rahojen perään, niin ihan tiedokses, että se on oma valinta mitä elämällään tekee. Voi mennä opiskelemaan itelleen ammatin, tienata rahaa ja matkustella. Tai sit voi jättää koulut käymättä, pukata lapsen ja elää sossun tuilla. Mutta se on ihan oma valinta siinä vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mikä tekosyy toi selän paskana oleminen on opiskelulle?

Mulla on selkä paskana ja opiskelen tällä hetkellä sekä yliopistossa että ammattikorkeakoulussa. Iiks.

No se vaan karsii aika monta alaa pois. Milläs mä yliopistoon tai ammattikokirkeaan haen kun ei ole lukiosta tokaria? Enkä mä halua opiskella välttämättä monta vuotta, mitä yliopistossakin menis varmasti. Kunhan tilanne tästä paranee niin lapselle ois toiveissa sisarus, ei onnistu jos kulutan persettäni luento saleissa. Eikä oo rahaa opiskella. Sopivia töitä mä tarviin, mutta tässä kaupungissa se on nyt tiukkaa.

Hei haloo muija, mene vähän ittees. Olisit käyny ne koulut ja pyöräyttäny sen kakaran sitten ku sulla olis ollu vakaa talous ja työpaikka. Omat aivot on hyvä omistaa.

Mulla on selkä paskana ja opiskelen tällä hetkellä sekä yliopistossa että ammattikorkeakoulussa. Iiks.

No se vaan karsii aika monta alaa pois. Milläs mä yliopistoon tai ammattikokirkeaan haen kun ei ole lukiosta tokaria? Enkä mä halua opiskella välttämättä monta vuotta, mitä yliopistossakin menis varmasti. Kunhan tilanne tästä paranee niin lapselle ois toiveissa sisarus, ei onnistu jos kulutan persettäni luento saleissa. Eikä oo rahaa opiskella. Sopivia töitä mä tarviin, mutta tässä kaupungissa se on nyt tiukkaa.

Surkeat on selitykset.

Ajattelit sitten pyöräyttää lisää lapsia, vaikkei sulla edes ole varaa opiskella, ei mitään näkymää työrintamalla ja et edes halua opiskella, että yhteiskunta, sossu ja ilmeisesti mies (vaikka ei olisi lastesi isäkään) sitten elättää sinut ja lapset loppuelämäsi ajan?

Voi elämän kevät, ei tää ap voi olla tosissaan :headwall:

Joo, lapsi tuskin saa alkuaan jos "kulutat persettäsi luentosaleissa" mutta kyllä se perseen käyttö tässä tapauksessa olisi paljon suositeltavampaa siellä, kuin muissa ympyröissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Hei haloo muija, mene vähän ittees. Olisit käyny ne koulut ja pyöräyttäny sen kakaran sitten ku sulla olis ollu vakaa talous ja työpaikka. Omat aivot on hyvä omistaa.

Ai että vähävaraiset ei saisi tehdä lapsia?? Mun mielestä on niin hemmetin surullista ja kylmää, että kaikki mitataan suorituksissa ja elämä pitäis suorittaa tietyssä järjestyksessä. Mun mielestä ainakaan mitkää hienoimmatkaan opinnot ei mene lapsen ja äitiyden edelle. Ihmekö jos synnytysikä nousee, kun naiset ei uskalla tehdä lapsia tässä epäempaattisessa yhteiskunnassa. hatunnosto ao:lle että on ottanut kaikesta huolimatta ison vastuun ja tehnyt lapsen nuorena,opinnot ei ole avain onneen. Sitten nnuoret naiset sekoavat ja masentuvat, kun haluaisivat oikeasti perheen, mutta on pakko vain opiskella ettei tule kiusatuksi. Enemmän mä säälin ja halveksun niitä, jokka saa esikoisen täydelliseen elämäänsä vasta yli 30 kymppisenä. Kyllä sitä aina jotenkin pärjää, ap, älä huoli.

Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:

Ai että vähävaraiset ei saisi tehdä lapsia?? Mun mielestä on niin hemmetin surullista ja kylmää, että kaikki mitataan suorituksissa ja elämä pitäis suorittaa tietyssä järjestyksessä. Mun mielestä ainakaan mitkää hienoimmatkaan opinnot ei mene lapsen ja äitiyden edelle. Ihmekö jos synnytysikä nousee, kun naiset ei uskalla tehdä lapsia tässä epäempaattisessa yhteiskunnassa. hatunnosto ao:lle että on ottanut kaikesta huolimatta ison vastuun ja tehnyt lapsen nuorena,opinnot ei ole avain onneen. Sitten nnuoret naiset sekoavat ja masentuvat, kun haluaisivat oikeasti perheen, mutta on pakko vain opiskella ettei tule kiusatuksi. Enemmän mä säälin ja halveksun niitä, jokka saa esikoisen täydelliseen elämäänsä vasta yli 30 kymppisenä. Kyllä sitä aina jotenkin pärjää, ap, älä huoli.

Minäkin olen virallisesti köyhä, mutta en silti sossun elätti ja omaan jo yhden ammatin ja opiskelen varmasti toisen jos kolmannenkin. Aplla ei ole mitään muuta tulevaisuuden näkymään omasta taloudestaan kuin 1) työkkärin rahat 2) sossu 3) mies. Joten, kyllä voisi pikkasen vakaampaa taloutta suunnitella ja järjestää, jos aikoo vielä lisääkin lapsia tehdä, kuten ap ilmoitti lisäksi, että kyllähän näitä lisääkin vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
niin, tän takia on vaikeeta kahden täysin erituloisen ja eri elämäntilanteessa olevan imisen olla suhteessa. näiltä tunteilta/ongelmilta ei voi välttyä.

Eihän tuossa ole mitään ongelmaa, jos se vähävaraisempi vaan elättää itsensä eikä kadehdi toisen ansioita. Mutta ap on oiva esimerkki siitä, että on kiinnostuneempi toisen lompakosta kuin muusta.

Jos annat puhelinnumerosi minulle sähköpostilla jkeger (ät) gmail.com niin voidaan sopia tavoista millä tienaat lapsellesi uuden haalarin! Sanotaan nyt että vaikka 50e asti voin ostaa sellaisen jos oikeasti lapsesi on hädässä. En kestä lapsen hätää mutta en voi sietää pummeja joten joudut kyllä vähän jotain tekemään tuon rahan eteen. Terveisin J K

Lainaa frendiltä webbikamera ja strippaa netissä. Voit tehdä sitä himasta käsin eikä siis tarvii viedä skloddia hoitoon. Problem solved.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
niin, tän takia on vaikeeta kahden täysin erituloisen ja eri elämäntilanteessa olevan imisen olla suhteessa. näiltä tunteilta/ongelmilta ei voi välttyä.

Eihän tuossa ole mitään ongelmaa, jos se vähävaraisempi vaan elättää itsensä eikä kadehdi toisen ansioita. Mutta ap on oiva esimerkki siitä, että on kiinnostuneempi toisen lompakosta kuin muusta.

niin juuri nimenomaan kun yleensä se johtaa siihen että toisesta joku asia on epäreilua.. kun ei voi sovittaa menemisiä ja menoja yheiseen eloon.. toinen voi saada parempaa kuin toinen.

Mitä jos ottaisit itteäs niskasta kiinni, muksu tarhaan ja sinä kouluun? Kyllä ne yh-äidit on ennenki opiskelleet samalla vaikka muksu onkin. Saat syyttää ihan omaa laiskuuttas että oot tuossa jamassa. Turha langettaa minkään ukon niskoille syytä tommosesta. Tee elämälles jotain.

Yhteistyössä