Ärsyttää naapureiden lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mua ärsyttää tosi paljon kun naapureiden lapsia joutuu jatkuvasti komentamaan ja kieltämään. Menevät jatkuvasti meidän pihalle, ottavat tavaroita pihaltamme ilman lupaa, kiusaavat poikaa ja tekevät kaikenlaista tyhmää meidän parvekkeella. Itselläni on kaksi lasta vuoden ikäinen tyttö ja 4v poika joka tietää missä saa mennä ja että toisten pihoilta ei oteta mitään ilman lupaa. Ja sitten vielä kun komentaminen ja huutaminen ei mitään auta, kun kiellän niin katsovat vaan ihmeissään. Mulle riittäis vallan hyvin, että omaa lastani komentaisin ja kieltäisin mutta kun jatkuvasti joutuu toisten lasten tekemisiin puuttumaan niin siinä meinaa mennä hermot. Lasten vanhemmat on sitten sisällä eikä tiedä mitä ne lapset pihalla tekevät. Rajat ne lapsilla pitää olla. Kyllästyttää kun enemmän täytyy komentaa toisten lapsia kuin omia.

Ootko ikinä ottanut asiaa puheeksi lasten vanhempien kanssa? Mä ainakin kävisin juttelemassa ja kertoisin tilanteesta. Voi olla ettei ne vanhemmat edes tajua ajatella että tollaista tapahtuu, jos ei kukaan kerro heille..

Lohduttaako yhtään jos kerron, että mein naapuri antoi 12vee lapsenlapsensa ajaa mopola mein nurtsilla kunnes raahasin rojua pihojemme rajalle niin paljon ettei se pullaposki mahdu pöröttelemään ohi ojan ja tavaroiden välistä...